Weekend

Zaterdag
Gisteren nog heel veel gelachen. Jannick kwam boven en wilde weten of we een slee hadden. Jan zei ze staan op de zolder dus Jannick de zolder op. Kwam met een slee terug. Hij en Meli wilden het terrarium op de slee zetten en dan door de tuin naar boven trekken. Dat lukte nog ook maar dan moest het het balkon op en dan over de drempel naar binnen. Gelukkig hebben zij 2 openslaande deuren want door het gat van 1 was waarschijnlijk niet gegaan. Maar dan moest ook nog hun tuinzithoek, en binnen hun zithoek verplaatsen dus ook de salontafel en alles wat op het pad lag. Dus Oma helpen tillen en het is ons drieen gelukt. Dus er is ravage omdat we eerst ruimte in de garage hadden gemaakt dan de route buiten om en de huiskamer. Bij ons staat het dakluik nog open. Ik moest met Jan een broodpakket ophalen en Meli had Pizzas besteld. Dus gelijk de Pizzas meegenomen. Dan werd Jannick gebeld en die moest naar de zaak , helaas zonder zijn Pizza. Maar wie wat bewaard die heeft wat.
Meli had ook voor ons een Pizza besteld en die hebben we samen boven opgepeuzeld. Die van de Theresa en Sofia heeft ze beneden naar binnen gegooid. De dames eten op de kamer. Tijdens de volksverhuizing zat Sabrina op de bank tv te kijken. Die stoorde zich aan niets en werd met bank en al heen en weer gedragen.
Was het vanmiddag droog aan het eind sneeuwt het weer gigantisch. We hadden tot nu toe geluk dat de sneeuw net boven ons blijft liggen. In Ramsau is al behoorlijk sneeuw.
Maar we hadden een intensief hilarisch dagje achter de rug.

Zondag 21 april
Om half 7 wakker een beetje liggen en er om half 8 uit. Tafel dekken en wachten tot de familie boven kwam. Theresa en Sofie kwamen wat later.
Maar dan toch ontbijten met zijn allen. Tegen 9 snel van tafel en opruimen want we wilden F1 kijken. Dat lukte allemaal en ook nog de bedden afhalen. De wasmachine aangezet. Tussendoor ook nog even gedoucht en aangekleed en de badkamer gepoetst.
Max liet ons niet in de steek en kwam met 2 vingers in zijn neus als eerste over de streep. Wat een vent.
Tegen 11 was hat afgelopen en gingen we weer verder met de dingen van alledag. Tijd voor de tweede was . Middageten maar eenvoudig de restpizza.
Morgen wordt het ook vroeg opstaan want Jannick moet morgen ook al vroeg weg om te rijden. Dus voor Oma nog een keer om 6 eruit. Ik houd het verder op de wassen na voor gezien vandaag.

Wie niet sterk is moet slim zijn!