Ambulancerit

Oostenrijk, Aich-Assach

Zondag
Alweer vroeg de deur uit met een ambulance rit naar Graz.
Was rond 15 uur weer terug. Jannick

We zijn koffie gaan drinken op de Steirerhof en ik heb eindelijk mijn prijs gekregen van de Berglauf. Hannes had hem toch gevonden. Nog een poosje over allerlei Ramsau dingen met hem gesproken. In de middag zijn we ook nog koffie gaan drinken bij Gerhard.
Daar was het stil. Maar op de nieuwe terrassen die er in Ort zijn was het heel druk. De kleine supermarkt is verbouwd en er is nog maar de helft winkel en de andere helft is een bistro geworden met een buiten terras. Bij de imbiss een eindje verder hebben ze ook een buiten terras aangebouwd en ook dat ziet er leuk uit en ook daar was het druk. Het geeft weer een levendig gevoel daar.
Het weer blijft best warm alleen ontzettend veel buien. Die voor veel overlast zorgen. Er blijven maar overstromingen en modderlawines daardoor. We kunnen al lang geen gras maaien want het is veel te nat en het staat nu echt hoog.