Opnieuw een zonnige dag maar wel nachtvorst gehad

Oostenrijk, GRÖBMING

Vanmorgen was ik 3 minuten voor de wekker af ging wakker. Dat is belangrijk want dan voel ik me niet zo moe na het opstaan. Alles op mijn gemak gedaan. Tijd genoeg- Jan was sikkeneurig toen ik zei dat hij eruit moest- Ik moet tenslotte werken niet hij dus voor mij meer reden om chagrijnig te zijn. We moesten voor het eerst de ramen krabben voor we weg konden gaan,. Jan had geen krabber in de auto en ik hem gezegd dat hij toch echt de auto winterklaar moet maken. Want hij heeft ook zijn winterbanden nog niet gedaan en hij zegt elke dag morgen. Hij heeft me afgezet en ik werd met open armen ontvangen .
Dan heb ik het eten gemaakt en konden we samen eten., het viel me wat zwaarder want voorover bukken heb ik last van. Maar goed te doen die 2 uurtjes. Dan nog even kleppen met Christine.
Ze heeft haar budget aan mij niet op gemaakt dus krijg ik van haar Weihnachtsgeld. Dat is mooi meegenomen.Jan heeft mij weer opgehaald en ik ben eerst gaan douchen en omkleden. Dan heb ik eten gemaakt en konden we samen eten.
Ik heb het papier verzameld en ander vuil en Jan het naar beneden gebracht. Tot mijn verbazing zei hij ik ga mijn banden doen. Dus ik zeg hem oh ik dacht morgen. Maar hij het is eigenlijk wel heel mooi weer vandaag dus doe het toch maar nu. Kan ik helemaal achterstaan. Klaar is klaar. Ik ga nu even zitten en kom even niet van de stoel af.
Dat heb ik een poos volgehouden en ondertussen de was gedaan- Eind van de middag de avondboterham gemaakt en een kaassouflee gebakken. Dan vroeg mijn bed in en wat tv kijken.