Vakantiedag 2

Slovenië, Catez öb Savi

Ik werd om half zes wakker en moest even naar de toilet. De zon scheen al. Ik ben terug in bed gekropen en we werden pas om half tien wakker en het regende. We hadden beide super goed geslapen en we besloten even brood te gaan halen bij de Lidl. Die is hier op zondag geopend. We namen gelijk BBQ eten mee want ondertussen scheen de zon weer en het was lekker warm. Het werd dus een brunch met gebakken eitjes en spek. Dan wat lezen in de zon en tegen tweeen besloten we naar de overdekte baden te gaan. Heerlijk warm en goed voor mijn arm en hand. Het was zo warm geworden dat ik in mijn natte badpak terug gelopen ben. Daarna een ijsje op het terras gaan eten want het is tenslotte vakantie. Toen het tijd voor de BBQ werd hoosde het. Jan vroeg mij heb je aanmaakblokjes meegenomen uh nee. We aten dan maar deels wat voor de BBQ was maar dan uit de pan. Het werd droog en de zon scheen weer. Het is nu 19 uur en het is nog steeds 17 graden, De afwas heeft Jan gedaan. Het kaarsje en de hapjes staan op tafel. Dev avond kan beginnen. En ik denk een korte want ik ben helemaal soezerig.

Achter ons staan de meest luxe huisjes van de camping. Die van Gebetsroither (Waar Jannick werkt)
Ik heb begrepen dat het thuis erg slecht weer is, met veel wateroverlast. De vluchtplaats van Öblarn staat onder water en ze kunnen dus niet vliegen of landen.