Nog steeds slecht weer regen, wind maar absoluut niet koud.

Donnerstag
Wij komen er hier goed vanaf want in grote delen Oostenrijk zijn overstromingen, Murabgangen, hevige sneeuwval (Brenner dicht 50 cm sneeuw op de weg) Italie en Frankrijk ernstige overstromingen dus geen klagen.
Jannick en Theresa over de vloer samen gegeten. Vanmorgen met Jannick samen naar de huisarts en zo lang ik niet kan bevestigen waarom ik die medicijnen gebruik krijg ik ze dus alleen op recept maar zelf betalen. Ik heb nu maar een verwijskaart voor Salzburg gevraagd en eentje voor een CT Scan zodat ik maar weer eens probeer een afspraak te krijgen en hopelijk meer duidelijkheid krijg hoe en wat en hoe het er voor staat met mijn Pancreas.
Heb me bezig gehouden met alle fotolijsten met fotos door te kijken welke ik nog op wil hangen of neerzetten. Ik heb er hier bijna geen plaats voor maar de grote gaan naar het trappenhuis en ik heb de foto van Jula vernieuwd en nu ook een trouwfoto van Angela en Bert. Mijn fotopapier is op dus kan niet verder ermee. Ik wil veel lijsten niet meer gebruiken en heb Jannick gevraagd of hij nog wat gaat doen met de houtenlijsten waar zijn jaarfotos inzitten van 0 tot ongeveer 18 jaar. Zo nee wil ik graag de houten lijsten gebruiken. Hij weet het nog niet. Jan heeft mijn houten plankjes opgehangen in de huiskamer.
Vanavond komt weer de eerste aflevering van de nieuwe Staffel van die Bergretter op tv dus lekker kijken.