Feestje Theresa

Vanmorgen wakker om 8 van de wekker. Slechte nacht ik had al vanaf gisteravond verschrikkelijk maagpijn die ik niet weg kreeg. De hele nacht in zithouding geslapen want ik was bang dat ik reflux zou krijgen. Later aan Jannick gevraagd maar dat had hij van de week ook en Meli vandaag ook dus die is naar bed gegaan in de middag.
Lekker douchen , de wasmachine aan , het bed afgehaald en ontbijten. Om 12 kwam Theresa vragen of we naar beneden kwamen Opa Heinz en Oma Carmen waren er al. We gingen eten was Theresa had besteld spaggetti met rode saus. Of wel Bolognese. Dat smaakte goed. Daarna zingen , kaarsjes blazen van de taart die Meli en Jannick hadden gemaakt en cadeautjes uitpakken. Ze kreeg van Meli en Jannick een hele grote doos Minecraft, van ons 2 Schleich paarden en een doos Minecraft die ik allemaal 2e hands had . Ze zei oh die heeft Matthias allebei niet. Want die heeft veel Minecraft. Maar zo´n grote doos kost echt veel geld.
Je hebt nog nooit iemand zo blij gezien. Sabrina doet niets anders dan zingen met de Echo. Carmen moest weer aan het werk bij het RK en later ging Heinz ook. Theresa was al gaan bouwen aan onze doos en ze heeft het klaar gekregen duurde een hele poos. Ze heeft het samen met Papa gedaan die de steentjes uitzocht en zij het bouwen. Ze wilde eigenlijk ook die hele grote doos maar dat gaat nog langer duren dus Jannick zei haar doen we een andere keer. Hij heeft wat ze nu gebouwd heeft in de vitrinekast gezet. Dan ging hij met de meiden op de bank een Disneyfilm kijken en zijn Jan en ik naar boven gegaan. Ik nog een poosje aan mijn oude pindat verslagen werken van augustus 2014. Het weekend is weer om.
Eind van de middag kwam Berni nog en Theresa had 10 Euro gekregen die ze heel blij bij mij in de spaarpot kwam doen. Ze had ook een kaart van Diane gekregen en die had Jannick ook nog aan haar gegeven. Ze is blij met alles.

Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van Theresa en zo te zien is ze aardig verwend

Erna 2022-09-25 18:04:05

Theresa, het heeft even geduurt, voor jij je verjaardag, bij papa Meli, opa's en oma's samen met je zusje Sabrina kon vieren, nu eindelijk was daar deze dag, en wat ben je verwend. Nogmaals van harte gefeliciteerd