Nog steeds nat en koud.

Vanmorgen werd ik om kwart over 7 wakker gebeld. Het was het transportbedrijf om te bevestigen dat we morgen thuis zijn en zij de koelkast kunnen brengen. Dan eruit om de katten eten te geven en mijn pil te nemen dan weer snel erin en wat ontbijt tv. Om half 9 opgestaan en allerlei dingen die dan op mijn pad komen gedaan. Nu half 10 en met mijn koppie koffie en ontbijt even zitten.
Ondertussen had Jannick ook al gebeld dat Ingrid moeilijk doet, ze wil de kinderen om 5 uur brengen. En ze wil zelf naar de Taekwondo want ze wil de rekeningen. Daar heeft ze eigenlijk niets mee te maken. Ze heeft gisteren het geld van de Taekwondo naar Jannick overgemaakt en die heeft het naar mij overgeschreven. Als iemand een rekening krijgt dan zijn wij het . En zij kan bewijzen dat ze geld naar Jannick heeft overgemaakt. Maar goed dit gaat helemaal tegen de wensen van Theresa in. Ook wil ze perse bij de Taekwondo kijken wat Theresa niet wil en wat volgens mij ook niet mag. Maar haar vriendin Sandra zal wel gezegd hebben dat ze heeft gekeken. Maar die moest verplicht blijven omdat Belana nog niet is aangemeld en hij dan de verantwoording niet mag/kan overnemen. Ik was ook erbij toen Theresa nog niet was aangemeld. Volgens mij is ze bang dat we het geld in onze zak steken en Theresa gratis daar sport. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dan komt ze met het verhaal ja Sabrina en Theresa zijn beide verkouden en ik breng haar met de auto. Tja maar Theresa moest wel in de vroege morgen naar school lopen en ook weer naar huis. Zo langzamerhand begin ik ook een grondige hekel aan haar te krijgen.
Uiteindelijk kwam Ingrid om half 5 en wilde zelf met Theresa naar de Taekwondo. Ik heb haar koffie aangeboden want het was nog te vropeg en haar de envelop gegeven waar geld in zat voor de leraar voor de Dobok.(pak) Theresa heeft haar spullen gepakt en ik had een broodje voor haar gemaakt. Dus eerst die opgegeten en na de koffie zijn ze op weg gegaan. Jannick kwam thuis en eerst een koffie en dan douchen en omkleden. Hij had zijn verplichte perfektionsfahrt met de motor gemaakt na zijn werk. Dan is hij Theresa gaan ophalen. Ingrid was toch niet gebleven en was met Sandra weggegaan. Dus wat had ze eraan? Onrust zaaien. Ondertussen had ik Sabrina avondeten gegeven. Dan is het ondertussen toch een 7 uur. Weer een broodje voor Theresa gemaakt. Jannick was met Sabrina naar beneden en Theresa wilde een film kijken van Asterix op tv. Maar ze wilde hem met Papa kijken. Dus die had ze gebeld en die zei dan moet je naar beneden komen. Ze wilde met Papa kijken want het was een familiefilm. Wij bij de aangestoken kachel en een kaarsje gezellig wat Netflix kijken.