Nog een verrassing

Mittwoch 26.Juli
Zo dat was lekker in mijn eigen bed en ik was een stuk fitter. Omdat ik geen pijnstiller had die ik mag gebruiken had ik die ik voor de avond hat maar gebroken . Een halve is beter dan niets dus ik had vanmorgen nog een halve. Mijn huisarts is er pas om 4 uur dus Jan gaat een beetje later werken en gaat om 16 uur eerst naar de huisarts. Hij kan wel na zijn werk maar dan is de apotheek niet meer geopend.
Ik raak steeds meer verbaasd over hoe goed ik ben geholpen in Schwarzach. Uit alle papieren die ik nu voor de huisarts heb gekregen blijkt dat ik ook aan een pancreascyste ben geopereerd. En wel eentje die echt een probleem was want hij was met etterig slijm gevuld. Ze hadden hem niet gezien met de echo want toen zeiden ze de pancreas is schoon , ik had aangegeven dat ik daar pijn had. Dat was dan waarschijnlijk het probleem waarom ik 2x in het ziekenhuis belandde en ik zo verschrikkelijk ziek was. Maar ze vonden geen oorzaak. Dat ik steeds pijn onder in mijn buik rechts heb is omdat er in mijn eierstok ook weer eentje zit. Verder beide zijde van de lever een cyste. Er is vastgesteld dat ik een gastritus heb waarschijnlijke oorzaak de bacterie dus ja mijn maagpijn daar ook wel mee geklaard. Ik ben de artsen in Schwarzach zeer erkentelijk dat ze zo veel voor mij gedaan hebben en toch verder gekeken hebben.
Iedereen heeft cystes maar bij mij is het een ziekte .Daarom begrijp ik niet dat ze me na de operaties in 2010 me zo aan mijn lot hebben overgelaten.
Het weer is hopeloos slecht, regen regen regen dus veel Murabgangen en veel risico dat er meer komen als het blijft regenen. Het is ook fris. Maar er komt weer zeer warm weer aan , ze zeggen voor het weekend weer naar de 30 graden. Theresa kwam gezellig bij Oma en Opa met de lego spelen. Ze heeft de hele morgen gebouwd, een huis, een hondenhok en een zwembad. Ingrid had bij haar moeder vandaan nog een klein tasje met allemaal speelgoeddingetjes erin meegebracht. Daar zaten legosteentjes bij die goed van pas komen want nu kan ze meer bouwen en helemaal blij met het legoladenkastje dat er bij zat voor in haar gebouwde huis. Op het dak zat zelfs een vogel.
Samen met Jan gekookt en lekker gegeten en dan mijn bed in want nu zonder pijnstilling zie ik scheel en erg moe. Slapen lukt niet maar een beetje tv kijken is ook ontspanning.