Dreikönigstag, "Christus mansionem benedicat" - Christus segne dieses Haus.

Vanmorgen tot 10 uur geslapen en dan ook gelijk opgestaan. Het hele ochtendgebeuren op mijn gemak en Jan er dan ook uit gehaald. Dan is het 11 uur en gaat hij ontbijten en ik vraag hem eet niet te veel en dan wordt hij zo kwaad. Maar als je om 11 uur je vol propt en we straks gaan gourmetten kan het wel wat minder.
Het is weer wit bij ons want de sneeuwgrens is gezakt, het is lichter dan de afgelopen dagen ondanks dat het helemaal dicht getrokken is en licht sneeuwt.
Het is geen aangenaam weer want het stormt ook heel erg. Ingrid is met de kinderen naar Oberwölz.
Beneden is alles stil, die gingen zeer laat naar bed want de vriendenkring was er. Ik werd vannacht wakker van hen maar ben ook weer ingeslapen. Vroeger ging Jannick weg nu komen ze naar hem.
Ik ben wel blij dat dit de laatste van de feestdagen is en de normaliteit terug keert. Ik ben altijd de kluts kwijt met al die feestdagen en de onregelmaat in de week.