Zo´n van alles en nog wat dag

Vanmorgen werd ik wakker van iemand die struiken of andere dingen elektrisch aan het doen was. Nog even omgedraaid en om half 9 eruit gegaan. Jan had de katten al eten gegeven dus die lieten mij met rust. Een rondje tv en dan eruit. Ontbeten in bed en met een kop koffie erbij om wakker te worden. Dan duurt het even voordat Jan ook klaar is . Op het programma stond het groot afval naar de Deponie in Aich brengen. Auto ingeladen en op weg , het is echt erg dat als ze ons zien al roepen Stoderstrasse en de ander 421.
Na het uitladen en sorteren weer op de weegbrug en we bleven nog onder de grens van dit jaar dus niets betalen.
Alles wat je brengt wordt geregistreerd en tot een bepaalde max is het gratis.
Thuisgekomen was het toch alweer half 12 maar eerst samen met Jan aan de koffie. Ondertussen bedenken wat we gaan eten.
Dat werd frietjes, Käferbohnen en varkensfilet. Dan samen met Jan gegeten. Even zitten en dan weer in de tuin aan de slag. Jan ging de trampoline afbreken en opruimen en ik hakselen want Jan had het snoer weer gerepareerd. Dat hebbenwe tot 16 uur volgehouden en dan waren we klaar voor vandaag. Ik begin wel langzaam aan mijn lijf te voelen. Het is toch hard werken. Even een snelle douche en mijn badjas aan. Nu lekker met een bak koffie even tv kijken. Het was een 16 graden dus prima weer om in de tuin te werken. Het schijnt toch weer mooier weer te gaan worden. We hebben nog genoeg te doen in de tuin.
Ingrid blijft weigeren om de kinderen naar hier te laten komen. Jannick mag alleen de weekenden als ze werkt de kinderen hebben. Jannick heeft vandaag een orienterend gesprek met de rechter gehad en die zei dat ze niets kunnen doen. (ze is zelf een vrouw) Het recht is voor de moeder en niet voor de vader. Terwijl er een wet is aangenomen (2012)dat vaders de gelijke rechten hebben als de moeders. Hij zou het dan voor het gerecht moeten laten komen. Maar daar wacht hij nog een poosje mee.