2e sponsor VASA Sport

Oostenrijk, Schladming

24 oktober

Ik heb een 2e sponsor gevonden, VASA Sport wil mij ook voor de marathonnacht 50 euro sponsoren.
Uiteraard ben ik daar erg blij mee.
Ik reis vrijdag samen met mijn ouders naar Nederland, ze hebben een bungalowtje in Limburg gehuurd.
Ik ga dan ook zaterdagmorgen naar Cothen waar de huldiging plaats vindt van de marathoncup en daarna is de Krommerijnloppet, je kan rolskien,skiken of nordic walken. het een en ander kan je vinden op de site van Vasa Sport. www.vasasport.nl
Ik ga denk ik alleen 10 km skiken maar het ligt er aan wat voor weer het is en hoe moe ik ben van het reizen. Ik moet tenslotte nog aan de bak in Snowworld Landgraaf.
Vanaf 13 uur is de Vasashop geopend.

De eerste sneeuw is gevallen en de eerste skipiste al geopend (Planai)
Op Tauplitz ligt al een laagje ziet er dus goed uit voor de Vasareis naar Tauplitz zeker omdat er weer sneeuwval voorspeld is.
Ik heb mijn eerste langlauf schreden vandaag op de Dachstein gemaakt (was als leraar en begeleider van een schoolklas onderweg)
De winter gevoelens barsten in alle hevigheid los.

Maandag rijden we terug naar huis.
Kort en krachtig weekendje.

En mensen elke euro is nog steeds welkom , vele kleine giften maken ook een grote.