Schloss Trautenfels

Vanmorgen vroeg wakker.maar gelukkig bleven ze nog een beetje dutten tot 8 uur en dan hoorde ik goedemorgen Oma. Sabrina wilde ook in bed erbij. Dan tv aangezet en nog tot 9 uur met zijn vieren in bed gebleven. Dan ben ik gaan douchen en het bed afhalen. Wasmachine aan en het ontbijt gemaakt. Met zijn viertjes ontbeten . Middageten was een kop minestronesoep met voor Theresa Backerbsen erin. Na het middageten zijn we naar Schloss Trautenfels gegaan. Ook Sabrina vond het leuk . Dan was er ook nog een ruimte waar ze konden knutselen. Sabrina deed dat ook vol overgave en wilde niet eens weg. Dan zijn we nog naar de de uitkijktoren geklommen over de muziektrap. Langs de hele trap zijn snaren gespannen en daar moeten ze dan met een stokje op slaan. Vooral bij meerdere mensen een flink kabaal. Sabrina heeft alles gelopen en alle trappen zelf gedaan ook terug naar beneden. We waren half 5 weer thuis na een leuke middag in het museum.Omdat er ook veel dingen laag zijn kon Sabrina veel dieren goed bekijken. Het is best een kind vriendelijk museum. De tentoonstelling gaat nu over heelkunde. Vooral de huidtransplantatie vond Theresa interressant.
https://youtu.be/vjFD68KXI9g vanuit de uitzichttoren

Wat een mooi museum en vanuit de uitkijktoren ook z'n mooi uitzicht. Jullie wonen daar prachtig

Liduina 2022-08-07 22:41:13

Je verwacht aan de buitenkant niet, dat het daar van binnen zo mooi is, echt een geweldig mooi muzeum, begrijp best dat de kids het er ook naar hun zin hebben gehad daar. En wat een prachtig uitzicht heb je daar vanuit die toren.

Christina 2022-08-08 02:36:18

🏰 Trautenfels is echt heel mooi! Heel toegankelijk en mooie wisselende tentoonstellingen. Kwam er altijd graag.