Werkdag 18 en het schiet niet op

Vanmorgen voor dag en dauw wakker en een zeer onrustige nacht gehad. Maar half 5 is wel erg vroeg, slapen ging niet meer en de katten maar eten gegeven want Fiep laat me dan niet meer met rust. Ik hoorde om 6 Jannick weg gaan die ging op tour op zijn motor. Als hij vanavond terug komt heeft hij brandweer oefening dus die zien we de hele dag niet. Wat gedommeld bij de tv en dan om 7 uur opgestaan. De kasten worden vandaag bezorgd en dat kan al vanaf 8 maar ook 20 uur zijn. Dus wachten, ik ben er klaar voor.
Het is prachtig weer met blauwe lucht en zon.
Dag 18 van de kamer ombouw maar het einde is in zicht, het wachten is nu op gordijnrails en op de gordijnen. Met de kasten vandaag schiet het lekker op.
De was zit alweer in de droger dus het gevoel dat ik wat gedaan heb is er ook al.
Om 19 met Jan naar beneden en aan de elektriciteit begonnen. Jan heeft al de Plafoniere van Sabrina aan het plafond zitten en ik was bij Letmaier een plank gaan halen voor aan de muur voor boven het bureau van Theresa en gelijk 2 Bulleyes gekocht als verlichting bij Theresa, het stal idee zetten we voort. Ik ben het middageten gaan maken en toen Theresa door had dat wij Pizza gingen eten wilde ze graag bij ons eten. Ze mocht van Ingrid dus weer een opvreter erbij aan tafel. Ik had Salami, kaas Pizza gemaakt. Restanten kaas en Salami ook weer weg. Ingrid was de hele dag in de tuin bezig, ze hoopt dat as weekend de Bagger komt. Hoop doet leven denk ik dan, durf er niet eens meer op te hopen. Ze was flink verbrand in haar nek.
Dan weer naar beneden en Jan een Bulleye met een knippertje en een stekker uitgerust en aan de wand gehangen zodat ze in haar kledingkasten kan kijken . Dan werden de kasten bezorgd en ik heb ze beneden voor de deur laten zetten en buiten uit gepakt en dan de delen naar boven gezeuld. Jan begon dan maar aan de eerste kast die voor Sabrine zou zijn. Daar hadden we het probleem dat het nieuwe bed 7 cm langer is en dus past de kast er niet achter want dan kan de deur niet open ondanks het weg halen van de plinten. Nu hebben we hem tegen de wand gezet achter het bed en kan de deur bijna helemaal open. Ik heb haar deuren beplakt met een boom en bladeren ,appels en dieren. De tweede kast zit in elkaar en op papier past hij maar wat we ook doen de kast wil niet tegen de muur. Jan wordt gewoon agressief en hem gezegd laat de boel de boel en ga naar boven morgen weer een dag, Hij werd vreselijk boos bij elke oplossing die ik aandroeg. Ik denk dat we de boekenkasten weer van de muur moeten halen en dan eerst die kast op zijn plek en dan kunnen we zien wat het probleem is behalve een bult in de hoek van de vloer en waarschijnlijk een erg scheve muur. Ik baal ook maar soms zit het mee en soms zit het tegen. Ingrid had plaatkoek gemaakt met Ribisel, Ik vind het lekker en Jan heeft het wel gegeten maar ik weet dat hij niet van de rode bessen houdt. Theresa wilde ook niet want die vond de besjes zuur en Sabrina werkte 2 grote sttukken naar binnen.
Helaas kan Jannick morgen niet helpen want die moet werken , ik dacht dat hij al vakantie had maar dat heeft hij pas volgende week.
Er zette net iemand Tonies te koop en ik wilde weten of de prijs die ze op gaf per stuk was of samen voor samen was het wel weinig maar voor per stuk veel et veel want dat was de prijs die ze in de winkel kosten. Dus ik zei haar dat ze per stuk dat nieuw in de winkel kosten werd ze daar een partij boos ik dacht toch niet dat ze er 3 voor die prijs verkocht maar ze had er geen 3 maar nog maar 1. Er zijn echt mensen die willen voor tweedehands meer dan ze nieuw kosten. Ik dacht leuk dan koop ik er voor Sabrina voor haar verjaardag. Dan koop ik wel nieuw.