Föhn

Freitag 14.November
Inderdaad dus Föhn en dus een prachtige warme dag en het werd op het balkon 22 graden.
Lekker een groot deel van de dag de deur open dit tot groot plezier van de katten die dan gaan rennen van binnen naar buiten en andersom.
Vanmorgen Kräutstrudels gemaakt en een groot blik Baklava. Ik heb van de Strudel eentje om in te vriezen en de andere vanmiddag gegeten en dan vanavond nog een stukje. De baklava is ook weer heerlijk en je hebt maar een klein stukje nodig om je tanden uit je mond te doen vallen.
Ik was wel de hele morgen zoet in de keuken en wat heerlijk als dan de deur open kan blijven.
Samen met Jan gegeten , wat administratieve dingen gedaan en verder gewoon even niets. Ik merk dat ik me elke dag een beetje beter voel.
Gisteravond nog samen met Jan de film Blutgletscher gekeken , om de een of andere reden hadden we die niet in de bios gezien en nu op tv. Onderhoudend en ik kon er na nog slapen.
Daarvoor hadden we de Bergretter gekeken en dan zien we ineens Jannick als Bergretter, lachen toch. We gingen dus voor ons doen laat naar bed, dan merk ik wel dat de dagen dat Theresa bij mij is mijn energie in de avond gewoon op is.
Zag ik toen ik dit stukje ging schrijven dat er nog een stuk ontbrak na plaatsing van het vorige dus eerst die er maar weer tussen gefrommeld , dan was de batterij van mijn muis op , ik had nog een ander dus gewoon verder. Soms gaat het niet zo gladjes.
Jan is weer naar zij werk en je merkt het is laat in het jaar want het is nu 16 uur en donker dus ik ga de lichten maar eens aan doen want ik zit nu op goed geluk te typen.
Straks een kaarsje aan dat geeft dan genoeg warmte om het lekker te hebben in de avond, het is momenteel te warm voor de kachel. Zo net gingen overal de alarmen af, vast om deze tijd verkeersongeval (half 6)