Lachen en huilen

Slovenië, Catez ob Savi

Om half 8 opgestaan nadat Sabrina tot 3x aan toe aan het spoken was. De eerste keer was ze aan de achterkant tegen de zijwand uit bed gevallen. Hebben we ondertussen opgelost door ons bed aan de andere kant van het tentzeil er tegen aan te schuiven. Ze sliep gewoon door. Na het opstaan buiten de tafel gedekt want het was nog steeds warm. De bui heeft zich niet doorgezet. Daarna badpakken aan en om kwart over 9 waren we in het buitenbad. Heerlijk warm water en heerlijk warm buiten zonder heet te zijn. Sabrina is nergens bang voor en gaat haar gang onder toezicht. Dan gingen we met de banden en Jan kon er maar niet op of in komen. Nadat hij een paar keer met rare capriolen koppie onder ging en proestent boven kwam met zijn pet weg en zijn bril scheef hangend op zijn gezicht kon je mij wegdragen. IK kreeg de slappe lach en kon niet meer stoppen. Ik had Sabrina vast mijn eigen drijfband en hield die van Jan tegen maar hij doet niet wat ik dan zeg. Gewoon ruggelings de handels pakken erop liggen op je rug en dan schuif je op de plaats. Dan lukte het en gaf ik Sabrina aan hem. Theresa kan alles zelf en ik zat ook gelijk. Dan dobberen. IK was er gewoon uit en ik had Sabrina van Jan aangepakt maar hij kwam er niet uit. Theresa en ik weer in een deuk en een jonge man kreeg Jan er wel uit.Na 2 uur in de verschillende kinderbaden alles bij elkaar pakken om naar het andere deel te gaan. Theresa pakte haar dingen en begon te brullen een steek van het een of ander in haar knie. Het werd gelijk een grote rode plek en de plek van de steek zwol aan en er begonnen zich blaartjes te vormen. Dus met haar naar een ehbo post gegaan waar ze niets konden doen maar er kwam een dame achter ons aan die een speciale pen had en het op de plek deed en de badmeester zei bij het restaurant ijs halen. Dat kregen we dus heeft ze een poos gezeten met ijs erop en dat hielp samen met wat die vrouw er op had gedaan. De pret was even weg dus terug naar de tent gegaan. We besloten te gaan grillen en dat lieten we ons smaken. we hebben het waterspeelding in elkaar gezet en dankzij de goed kijk van Theresa zit het in elkaar. Theresa en Sabrina hebben samen gespeeld ermee. Na het middageten mochten ze beide met hun Tablet. Theresa heeft het speelding ontdekt om met haar paarden baden te gaan ook goed. Ondertussen toch al 16 uur geworden. Na het grillen kwam er toch een bui met onweer, het onweer komt steeds terug maar de regen is minimaal. De hitte is nu een aangename warmte geworden. Heerlijk zo´n overdakt terras.
Ik heb ondertussen begrepen dat de F1 van start is helaas kunnen we het niet kijken internet is hier een verschrikking. Wel via mijn telefoon gezien dat Lewis eruit is. Wat Max doet geen idee . Toch even gezocht en zag dat hij van 14 naar 1 is gegaan.
Jan is met tegenzin aan het kijken waarom de videospeler, het beeldscherm het niet doet. En zie hij heeft het binnen 5 minuten verholpen. Ik ken me werkelijk met alle draden en stekkertjes niet uit. En hij had het gisteravond aan Theresa beloofd. Nu ligt Theresa een luister CD op haar bed te luisteren. De zon komt nu terug en dat voel je meteen.

Wat doet Sabrina het goed in het water, met haar blote benen,en wat kunnen jullie er heerlijk geniten met al die zwembaden daar, Hoop dat Theresa haar knie snel over zal gaan, zoals je het beschrijft, lijkt ze te zijn gestoken door een horzel. Als het toch dik blijft even langs een arts. veel plezier samen

Christina 2022-08-29 05:07:59

Veel plezier op de vakantie ik ben zondag avond weer thuis gekomen uit Turkije ik had daar ook slecht internet dus heel de week niet je blogg gelezen.

Erna 2022-08-29 08:28:35

O jee, klinkt niet fijn. Hopen dat het snel weer over is. Verder ziet het er allemaal heerlijk uit.