Een zeer rustige dag

Wakker om 8 en een rondje tv tot 9. Dan alle ochtend dingen gedaan. De keukenkasten aan de bovenzijde gesopt die waren ook nog oranje van het steengruis. Wat huishoudelijke dingen en de was gedaan. Het middageten had niet lang nodig.Had ik gisteren al gemaakt. In de middag vooral rust en Jan is een Tv magazin gaan halen. Om 5 bracht Ingrid Sabrina en zij bracht Theresa naar de Tae Kwondo. Dan belde Theresa dat ze 25 Euro voor haar examenkosten en gordel nodig had. Ze wist niet of ze het betaald had dus heb ik Ingrid gebeld en die zei nee. Dus ben ik met Jan het geld gaan brengen en we mochten blijven tot de uitreiking aan Theresa. Jannick gaat ze weer halen en ik ben een broodje kroket aan het maken. Dan is Jan ook weer blij.
Theresa was vandaag met school bij de Feuerwehr. Jong geleerd oud gedaan.
BESUCH DER FEUERWEHR
Am Freitag, 6.5., durften wir unsere großen Vorbilder von der Feuerwehr Gröbming besuchen. Nach einer spannenden Führung durch das Rüsthaus zeigten uns Leni´s Papa und Christian Sottler auch die Wasserspritze, die Atemschutzmaske, die Schutzausrüstung und vieles mehr. Unser Highlight war das Mitfahren im Spritzenwagen. Herzlichen Dank für den besonderen Vormittag!

Knap gedaan ! Theresa.

Anja 2022-05-06 18:32:21

Leuk voor Theresa

Erna 2022-05-06 21:52:33

Super Theresa, van harte gefeliciteerd, met het behalen van de oranje band, goed gedaan

Christina 2022-05-07 06:17:11

Gefeliciteerd Theresa! Super goed gedaan!