Poetsdag

Vanmorgen tegen 8 wakker en de katten waren al in alarm toestand. Dus die eerst eten gegeven en een koffie voor mijzelf gemaakt en lekker een poosje tv kijken in bed. Om 9 uur opgestaan en afwachten wat ons vandaag brengen gaat. Het had vandaag Meli´s eerste werkdag geweest na haar operatie maar dat wordt nu weer verschoven.
Het is weer een super zonnige dag en het was net nog erg koud met min 10 maar het is minder koud dan het geweest is ook overdag krijgen we nu weer plus temperaturen. Helaas blijft het mooie weer niet want er is sneeuw aangezegd.
In de morgen Jannick gesproken en hij wist nog niet veel meer. nadat ze gisteravond de bloeding gestopt hadden kreeg ze in de nacht opnieuw een bloeding. Ik hoor het in de loop van de dag wel denk ik.
Ik had Jan gevraagd om mij te helpen want ik wilde de keuken poetsen. We zijn flink opgeschoten. Ik had de voorraadkast laatst al helemaal leeg gehad en gelijk schoongemaakt dus nu bleef bovenop en de buitenkanten over en een deel kasten die nog niet van binnen waren gedaan. Om kwart over 12 waren we het beide zat en ben ik gaan middageten maken. Kaasrösti met salade en gebakken ei. Na het eten nog een deel ingeruimd en morgen de rest.
Nu 2 uur en Jannick thuis uit zijn werk en hij weet nog steeds niet. Hij vertelde dat Meli helemaal overstuur was want bij het ziek melden omdat ze in het ziekenhuis ligt zei de werkgever dat ze nog maar de helft van haar inkomen krijgt uitbetaald en dat ze over januari 1000 euro moet terug betalen. Jannick is gaan informeren en dan blijkt dat die regeling inderdaad zo is maar dat ze de andere helft van de GKK krijgt betaald. Dat heeft de werkgever inderdaad aangevraagd en ze krijgt dat binnen een paar dagen nu op haar rekening en kan ze de werkgever terug betalen. Het zou toch fijn zijn als ze hier eens een keer leren communiceren met de mensen. Jannick had er ook nog nooit van gehoord.
Het ziekenhuis communiseert ook niet , er zou vanmorgen om 9 al een arts geweest moeten zijn en nu nog steeds niet. Ze heeft nog steeds een bloeding want ze hebben verder niets meer gedaan.
In de middag was het net aan boven nul en de wind is erg frisjes of wel koud. Toen Jannick om 4 uur ging was het min 16.
Vanmiddag niet veel meer gedaan . Rond 4 was Meli weer thuis , ik geloof dat haar vader haar gehaald heeft. Ze moet nu verder zelf herstellen en ze bloedt nog licht. Ze ziet er niet uit dus nu toch even de rust nemen. De dozen en zo staan er over een week of nog langer ook nog wel. Ik snap wel dat je wil inrichten en uitpakken naar dat gaat nu even niet.
Mijn teen is nog niet beter maar het gaat wel goed.
De week is begonnen en de eerste dag voorbij, ik mag hopen dat de rest van de week beter gaat.

❤️ Sterkte voor Meli en Jannick!!! (Ook voor jullie natuurlijk!) 😘

Annemarieke 2021-02-15 22:13:19

Heel veel beterschap Meli, geef het rust, je lichaam vraagt er nu om, de verhuizing en verdere inrichting kan over een maand ook nog, met veel rust kan alles straks weer goedkomen. en jij ook beterschap met je voet Nicolette, ook jij moet je eens leren in te houden, en zo af en toe andere taken naast je neer leggen, want ook jij kan niet tot je eigen rust komen zo. Jan en Jannick allebei sterkte gewenst, want er komt nu wel veel meer op jullie bordje