Rustige zondag

Vanmorgen op tijd wakker en alles op mijn gemak tot Dominik kwam. Ik voel me bijzonder goed en geen last van gisteren. Dat is een wonder en ik heb geen krampaanvallen gehad en ook tijdens het lopen geen krampaanvallen gehad. Dus de neuroloog had gelijk dat het uit mijn rug kwam en ook al was het niet makkelijk om aan de speciale zolen te wennen en al heb ik het zelf moeten betalen het is het dus waard.
Beneden is alles stil , misschien zijn ze wel weg.
Dominik heeft eerst gespeeld met zijn spelletje die hij had meegenomen en nu tv kijken . Ik even fotos die ik had gevonden van de Kino avond en van de wandeling bij de stukjes gezet. Zo sta ik ook eens op een foto. De mooie fotos van het huwelijk van Dewi en Inez bewonderd en wat zagen ze er mooi en gelukkig uit. Mensen doen tegenwoordig zo negatief over Facebook maar ik vind het geweldig om alle bekenden vrienden en familie te kunnen volgen en de fotos te bewonderen . Lijkt altijd of je er een beetje bij bent. Grappige dingen doen met fotos en er hard om kunnen lachen ach het is zondag en ik hoef niets vandaag.
Vandaag weinig van plan, de wasmachine staat aan , het bed is afgehaald en nu aan het bedenken wat we gaan eten. Het is opnieuw zwaar bewolkt maar niet koud. De deur staat lekker open.
In de middag ging zelfs de zon schijnen en was het al snel 25 graden. Na het mddageten kwam Theresa boven ze waren toch niet weg. Maar ze is vandaag een stil vogeltje. Dus Dominik heeft geen druktemaker om alles voor hem te regelen. Ons is het wel goed zo misschien zit he wel in het weer want wij zijn ook een weinig lusteloos.
Wel de plantjes water gegeven die kunnen er ook niets aan doen dat ik geen zin heb. Nu een koffie maken misschien helpt het.