Het gaat goed hier bij mij

Oostenrijk, Schladming

Hoi allemaal,
Er is niet zoveel gebeurd maar toch, de trainingen zijn leuk en beginnen steeds zwaarder en langer te worden tot ons geluk zit het mee met het weer en wordt het beetje bij beetje kouder.
Op school gaat het goed en ik sta voor 3 vakken negativ en die vakken zijn: Duits ,Winf (windows informatic) en boiw stond ik, maar ik denk dat ik voor die laatste test(gisteren) een 1 gehaald heb en dat ik daarom beter ben.
Voor de rest gaat het goed met mij alleen beginnen mijn bloedneuzen terug te komen en dat is irritant maar ik moet de 23e weer naar de KNO(hier HNO) toe en dan laat ik er gelijk naar kijken.
Ik ben vorig weekend tot en met woensdagavond bij een lerares gaan logeren en dat was erg leuk en ze kan goed koken tig beter dan wat er hier gemaakt wordt maar ik mag niet over het eten klagen.
We gaan morgen de gletsjer weer op en dat betekend dat ik deze week tot donderdag geen school meer heb:D

7 november 2005 07:50 | Door: LaLa *jaloers*

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:46:39

7 november 2005 15:47 | Door: jor wooow! vet! tot in januari!

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:46:55

11 november 2005 19:58 | Door: Tomas de Paauw K ben blij dat je geen problemen hebt man