rustig dagje 11e vakantiedag

Italië, Eraclea Mare

Dinsdag 6 september
De dag begon weer zwaar bewolkt maar warm, er was een forse wind maar ook die was warm.
Met Jan samen naar Ereclea Mare gaan wandelen en terug over het strand. Het waren echte golven vandaag. Dan ging dus de zon weer schijnen en was het wolkeloos blauw en zeer warm, in de schaduw 25 graden. Een poosje bij een buurvrouw een eindje verder op de camping gezeten. Die hebben het ook via vakantieveiling en we hebben ons te pletter gelachen om de prijzen die ze hier op de camping zelfs nu nog hanteren. Dan was je zelfs nog goedkoper als je een kant en klaar tent huurt, want dat is nu 13,50 per dag. Ze hanteren voor een staplaats plus parkeerplek 16,50 en dan nog een bedrag 6,50 pp pd. Gebethsroiter uit Oostenrijk heeft er ook van alles staan voor een prijs van 97 euro pd. En wij zitten 11 dagen voor 58 euro totaal. De middag lui in de zon doorgebracht, de was gedaan en lekker gekookt en gegeten . Elke avond is er animatie maar ik geloof vanavond voor het laatst.

Jannick nog even gesproken en hij heeft nu bericht dat hij een aangetekend stuk van de McD heeft dat zal het ontslag wel zijn maar nog steeds geen geld. Het is toch erg dat ze mensen laten werken niet betalen of te weinig en ze dan eruit gooien als ze naar het Arbeidsbureau gaan. Ik hoop echt dat hij zijn geld krijgt anders moet hij zijn auto verkopen en daar worden we niet vrolijk van.

In de avond nog even naar de animatie gaan kijken, voor kinderen helemaal het einde.

6 september 2011 21:46 | Door: Annemarieke 11de dag alweer? Dat gaat snel! Maar zoals ik het lees hebben jullie het goed naar jullie zin. Veel plezier nog!!!