Grauwe koude natte dag

Sonntag 22.März
Grauwe koude natte dag.
Vanmorgen even naar Ingrid want ik durf mezelf niet te prikken dus zij heeft mijn bloedverdunner gezet. Theresa keek toe en ze vroeg Oma auwe en ik nee joh doet geen pijn en Ingrid net als Mama haar haren wat doet ook geen pijn. Want dan schreeuwt Theresa ook moord en brand als haar haren gewassen worden.
Vanmorgen skien gekeken, was spannend maar zowel Marcel Hirscher die zowel vandaag 1e werd als de kleine kristalkogel won (gisteren al de grote) won vandaag ook Anna Fenniger zowel de wedstrijd als de kristalkogel.
Na het middageten naar beneden om taart te gaan eten. Gezellig en lekker. Voor Theresa leuk dat ze met Viktoria kan spelen. Viktoria krijgt een broertje of zusje in Juni en die had aan haar moeder voorgesteld om de baby bij Oma te brengen en dan af en toe op bezoek gaan. Oei oei dat wordt nog wat om straks te moeten delen.
Jannick gesproken en hij zou ipv vanavond morgenvroeg gaan rijden omdat het vanavond heel laat ging worden. Ze mogen pas een uur later de beurs op met de auto en ze stonden vanmiddag al in de rij en omdat je de auto niet mag verlaten konden zij er niet gaan staan want ze zijn maar met zijn tweeen. Ik zei hem nog dan wordt het laat morgen want het vrachtverkeer gaat weer rijden en de maandagmorgen is een verschrikkelijke dag om te gaan rijden in de vroegte.
Maar schijnbaar toch iets kunnen regelen want ze gaan toch nog vanavond rijden- Als hij maar voorzichtig is. Het is jammer dat zijn collega de bus met aanhanger niet kan rijden want dan hadden wij Jannick gewoon kunnen oppikken onderweg want een groot deel is de zelfde weg die we morgen gaan rijden.
Net even Barbara gesproken en we brengen morgen de sleutels naar haar. Ze is dan bij haar ouders maar dat vinden we ook wel, we waren er al eens maar of we het terug vinden. De katten hebben al argwaan en voelen al aan hun water dat we weer weg gaan.
Vandaag was het Wahltag en de SPÖ heeft in Gröbming voor het eerst de meerderheid behaald. Dat is goed nieuws en had ik niet verwach t.