Weer een happy day

Vanmorgen lekker tot 8 geslapen een rondje ontbijt tv en dan hop eruit. Alle ochtend dingen gedaan. Dan kwam Meli koffie drinken met gebak dat Jannick gisteren had gekregen. Zij heeft ook Mark gebeld om te vragen of hij bij ons de elektriciteit wil aan kijken. Dat wil hij wel dus vandaag of morgen komt hij voorbij. Dat kreeg hij elke 14 dagen dat moet hij nu wel missen. Samen met Jan de bovenlaag van de wand gehaald zodat we zien of er naden zijn. Dan heeft hij gaten gemaakt en nou blijkt er een stenen muur tussen de wanden te zitten. Dat wordt me te veel werk om dan de hele wand weg te halen en ik kan me tevreden stellen met het uitstekende stuk . Devraag is wel hoe haal je zoiets op een redelijke manier weg. Dan had ik even de Holland snack Express gebeld en hij zou rondom 13 uur bij ons zijn dus dat kwam goed uit. Hij kwam inderdaad om die tijd dus ik ben weer bevoorraad. Ik had niet veel tijd dus gelijk een loempia eruit gehaald en gebakken. Samen met Jan gegeten. Dan moest ik snel weg en onderweg kwam ik ergens langs waar een step/roller stond met een bordje eraan gratis meenemen. Dus hopla meegenomen die is voor Theresa. Ik had onderweg al een bord gezien met grilkippen bij de Imbiss dus ook gelijk gebeld en ik kan er morgen eentje afhalen. Ik was precies op tijd en het was een aangename middag met de groep. Een best goede discussie gevoerd . Dan met roller naar huis gegaan. Daar rook het zo lekker , Jan had brood gebakken. Het was in de middag gewoon heet in de zon. Zo een lekkere kop Unox tomatensoep maken voor Jan en mij.
Dan zag ik dat er een skiwedstrijd van de club is op 3 april dus even naar Jannick gegaan en die heeft gekeken. Dat weekend zijn de kinderen bij hem. Ik wil wel graag mee naar boven om te kijken. Duur grapje is het wel want een gondelkaart is 20 Euro. Jannick probeert het over de Rettung om een kaart te krijgen.
Dat was weer een heerlijke dag. Ik heb zelfs wat kleur gekregen,
Nog even met Theresa gebeld en ze heeft mij een tekening gestuurd waar ze aan bezig was.