Toch weer niet lekker

Oostenrijk, aich

Ik werd vannacht om 2 uur wakker en voelde me opnieuw ziek. Weer heel erg diarree en misselijk. Ik heb tot 6 uur op de pot gezeten.
Nadat ik echt leeg was ging het weer en kon ik ook een broodje eten.
Andrea belde dat het een half uurtj later werd waar ik wel blij om was kon ik nog even een beetje herstellen. Ik hoorde vannacht Jannick thuis komen rond een uurtje of half 3.
Jan heeft me afgezet in Aich en samen met Andrea was ik snel klaar en Andrea bracht me ook weer thuis. Jan was ook al thuis en hij zei dat volgens de huisarts het hem weer beter gaat. Ik voelde me de hele dag brak.
Een fijne break was even met Diane over de telefoon kletsen. Ondertussen liep op de achtergrond de slalom WM zonder geluid. Jannick kwam vragen of Jan hem na zijn middageten wilde helpen met de nieuwe deurbel. Voor Jan was er middageten wat over was van gisteren en ik even nog niets behalve drinken.
Jan verdween naar beneden om Jannick te helpen en ik op de bank de 2e durchlauf kijken en wat een spannende race. Goud zilver en brons voor de Oostenrijkers. Hirscher toch weer goud zijn 7e WM goud en dan nog een aantal zilver en brons daarmee is hij de beste WM atleet tot nu toe en haalde hij Tony Sailer die al heel veel jaren bovenaan staat van de eerste plaats. De Smile van Marco Schwarz krijg je de eerste tijd niet meer van zijn gezicht en de jongste Matt duidelijk zeer emotioneel haalt 12 jaar na het goud van zijn broer zilver.
Net kwam Theresa even dag zeggen maar ze is alweer weg. We hebben een mooie verftekening gekregen die ik eerst buiten aan de waslijn heb laten drogen. Weekend weer voorbij op naar de nieuwe week.