En dan is het november

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen voor 7 wakker en wat tv gekeken. Dan om 8 gaan douchen en alles wat ik zoal in de morgen doe. Het is dikke mist dus donker en somber.
In de morgen belde Jannick om te zeggen dat er tussen de middag iemand de lepelstenen komt ophalen. OK prima.
Gisteravond kreeg ik bericht van Erna dat ze in januari komt. Ik ben zo blij en ik verheug mij er al op.
Gezellig met Jan van de plaat aan tafel gegeten. Dat smaakte prima en met de deur open was het ook lekker geen luchtjes in huis.
Vanmiddag mij weer bezig gehouden met mijn site nu met 2006. Zo hop ik door mijn leven. Het was mooi weer met een 15 graden. Gisteravond was ik vroeg naar bed en ik werd wakker van een enorm gegil. Ik ben eruit gegaan maar kon niets ontdekken. Dan toch maar weer in bed gegaan misschien toch een haloween stunt.
Het was vandaag weer een verplichte vrije dag.
Rondom half 6 kwam Jannick thuis van zijn werk , Meli was nog onderweg. Ze had wel eerder thuis gekomen maar ze is tussendoor met haar oma naar de begraafplaats gegaan. Dus ik heb even op de meiden gepast die om 18 uur kwamen en Jannick ging Meli ophalen.

donderdag 2 november
Vanmorgen wakker van de wekker om 7 en een rondje ontb ijt tv en dan eruit. Alle ochtenddingen gedaan en ook Jan laten opstaan.
WE zijn eerst naar Liezen gereden naar de Lidl en dan terug in Stainach naar de Landena en de Hofer. Jannick belde of ik wat inkopen voor hen nog kon meenemen en dat kon want we waren onderweg naar Stainach.
Het was al einde morgen dus terug gereden naar huis. Middageten gemaakt en met Jan gegeten.
Om 2 gingen Jannick en Meli werken. Jannick had vanmorgen ook al gewerkt. Ze waren samen het middageten aan het maken en gingen met de kinderen eten. Wij gingen ook om 2 naar het vakantiehuis om schoon te maken. De kinderen gingen met ons mee. Het zag er schoon uit maar ze vergeten altijd de aslade leeg te maken en de kachel te legen. De koffiepad zat nog in de machine de wc was niet doorgetrokken en de pluizenzeef van de droger zat vol.. Dus eerst een rondje gemaakt en dan ging Jan de beide badkamers doen en ik ben gaan stofzuigen en het vuil in de container doen. De kinderen hadden wat meegenomen om te doen dus zaten braaf in de woonkamer.
Toen we klaar waren zijn we weer terug gegaan . Theresa vermaakt zichzelf en Sabrina mocht Disney kijken. Ik wat aan de site werken nog steeds met 2006 en Jan zit met zijn tablet. Dan ga ik tegen 5 avondbrood maken en daarna gaan de kinderen douchen en bedklaar maken.
Als Meli op tijd thuis is doet ze de kinderen zelf in bed anders doen wij ze in bed want Jannick is veel later thuis.