Snelle aankomst in Slovenie

Slovenië, Čatež ob Savi

Vanmorgen liep om 7 uur de wekker af , Theresa sliep nog als een os dus laten liggen. Wij begonnen met inpakken en opruimen en uiteindelijk waren we allemaal al voor 9 uur klaar. Dus dan ook maar vertrokken. Het regende af en toe in Italie maar in Slovenie was het mooi weer en hoe dichter bij Catez ook steeds warmer.
We hebben eerst gelijk getankt want we dachten we zijn zo vroeg . Maar daarna toch naar de receptie van de camping en daar alles geregeld, die bellen dan naar de mensen van Roan en ja we mochten gelijk komen en naar onze Lodge. Er is veel veranderd op de camping . Heel veel bijgekomen aan accomodaties en Roan heeft geen tenten meer alleen de luxere lodges. Waar eeerst de sporthal stond staan nu ook caravans en er is een fiets voetgangersbrug van de ingang naar de andere nieuwe zijde. De ingang schijnen ze ook gaan te verplaatsen.Het restaurantje in het overdekte zwemdeel krijgt een boven terras en dat hebben ze ook al op andere plaatsen gedaan. We gaan het morgen wel eens allemaal bekijken. We konden lekker snel aan tafel wat kipschnitzels in de AF gedaan en ondertussen de overige macaroni van gisteren opgebakken. De spullen uitgepakt en bedden opgemaakt en dan was Theresa echt niet meer te houden.. Dus op weg naar het zwembad. Na een hele poos zwemmen en een hele poos glijbanen die ze nu allemaal alleen doet dachten we er even uit te gaan. Maar toen begon de kinderanimatie in het zwembad en ze waren maar met zijn zessen. Dikke pret voor de kinderen in hoepels springen er onder door zwemmen en op een wokkel peddelen eerst alleen en dan als team van 3 en ook al lagen ze eerst achter , ze kregen het ritme van gelijk zwemmen te pakken en wonnen. Dan gingen ze nog naar de glijbanen dus alweer dikke pret. Het gaat allemaal in het Sloveens maar dat mag de pret niet drukken . Een van de 2 spreekt ook Engels dus dan zegt hij het tegen mij bv toen ze naar de glijbanen gingen en vroeg hij of ze mee mocht. Ik kon uiteraard geen nee zeggen.
Nadat het afgelopen was om half 5 zijn we terug gegaan en aankleden want er moest nog wat te eten gekocht worden. Theresa wilde Pizza eten maar die kan ik hier niet bakken. Dus gezegd dat we panpizza gingen eten. Brood, pastasaus, kaas en salami gekocht. Ze vond het maar raar maar toen ze het op haar bord kreeg en geproefd zei ze lekker Oma. Ze had een ijsje uitgezocht voor na het eten en omdat ze alles opgegeten had mocht ze ook die eten.
De meneer van Roan kwam een fietsje brengen dus ze is weer gelukkig.
Volgens de dame van Roan zouden we hier internet moeten hebben maar geen enkele doet het ze hebben verschillende inlognummers. Volgens haar omdat ze er wel mee bezig zijn maar dat horen wij al jaren hier. Dus af en toe maar proberen.
Ondertussen is Theresa bedklaar en zit ze in bed een dvd te kijken. Ik denk morgen weer een dag .
Nog fotos van in de avond in de ver verlaten strandbar, waar ik super internet had. En nog fotos van de ingang van Villagio Europa. We hadden het er fijn.

Klinkt allemaal super!!! (Ik ben blij dat ik weer meldingen krijg want ik had al veel gemist) Xxx