Mooi en nog steeds onbestendig

Wakker worden en al 17 graden buiten en zonnig. De temperaturen lopen al snel op . Samen met jan naar de huisarts een berg recepten halen daarna naar de apotheek en vandaar gewoon een rondje Gröbming. Eerst naar de grote Caritas om te kijken. Dan weer terug en naar de kleine Carla winkel en vandaar naar de Spar ene kant in andere kant uit wel wat boodschappen meegenomen. Dan naar de Mez en de Unimarkt. Terug vandaar naar huis een heerlijke wandeling. Eten gemaakt ik had zo zin in bami met garnalen dus dat ook maar gemaakt. Lekker op het balkon eten samen met Jan. Opgepast met de babyfoon op Sabrina en die bleef slapen tot Ingrid en ook Theresa weer thuis kwamen. Dan was het even rustig aan doen of wel niks. Het onbestendige is dat het nu weer is dicht getrokken met zwarte wolken en als je een bui krijgt ben je even niet blij. Maar heel vaak drijven ze gewoon over en kan de deur en alles open blijven staan . Alleen als de wind opsteekt dan niet.
Een beetje verdrietig zijn we wel want het vakantiehuis Gröbming wordt verkocht. Ik kan me heel goed de gevoelens van Annemarieke voorstellen maar het is niet anders. Als je je hele leven hier heel veel was , je man hebt leren kennen en ook hiet getrouwd dan doet het pijn.
Vanmiddag met Ingrid terug gegaan naar de Carla winkel , ik had vanmorgen een leuke tuinrok gezien voor Theresa en een heel smal model en het was van Oliver. Dus Theresa laten passen en goed en staat haar ook goed. Nog 2 andere rokjes , 2 blouses waar eentje van door Theresa was uitgezocht maar Ingrid niet beviel. Ik vond hem wel leuk en Theresa was er niet van af te brengen en ze heeft smaak want het was ook een Oliver.. Nog een hele smalle jeans gevonden en perfect voor haar. Voor 15 euro de kleerkast gevuld. Vond ze een strijkijzer die wilde ze oke dan maar ja ze wilde wel dat het werkte dus Opa moest aan de slag . Ingrid met Sabrina naar de fysio en ik met Theresa naar huis gewandeld en het was bloedheet. Toen zij ze thuis eigenlijk is het vandaag een soort vrijdag want ik ben morgen vrij dan kan ik wel komen slapen toch? Morgen is het hier Fronleichnam dus iedereen vrij en alles dicht. Maar ze mocht niet van Mama dus brullen nu in overleg mag ze morgen komen slapen.