Huwelijk van Meghan en Harry kijken

Werd wakker om 8 uur dus snel opgestaan want om 9 uur komt Dominik. Theresa wilde bij ons blijven toen Mama en Papa en Sabrina naar Liezen gingen om inkopen te doen. Ik het middageten gemaakt Rucolastamppot met gehaktballen eenvoudig en lekker. Aan de kleine tafel in de huiskamer gegeten zodat we tv konden kijken. Theresa was helemaal onder de indruk van het ridderkasteel en de paarden en het kroontje. Om half 11 waren we er klaar voor om het huwelijk te kijken/volgen ondertussen andere dingen doen- Toz het hoogtepunt kwam de aankomst en het trouwen want daar ben ik wel even voor gaan zitten. Op internet kwamen negatieve reacties voorbij waar ik me niet in kon vinden. Ik vond de eenvoud van de jurk prachtig en ik vond de liefde van hen voor elkaar er vanaf stralen . De Amerikaanse dominee met preek geweldig en het Gospelkoor ook. Dat ze door prins Philip naar het altaar gebracht werd bijzonder en geweldig en een moeder die duidelijk heel ontroerd was. Ja er van genoten.
Dan kwam Jannick nog even een bakkie doen , die had vandaag nog een keer het gras gemaaid. We hadden heerlijk niets buiten de deur te doen , alle boodschappen binnen. Het was zwaar bewolkt maar wel lekker al was de wind fris. Helaas niet van dat mooie weer dat ze in Engeland hadden. Maar het kan ook slechter dus niet geheel ontevreden. De plantjes staan nu in de bakken en het ziet er weer gezellig uit. Theresa had genoeg van Dominik en verdween naar beneden en Dominik verveeld zich dus nu. Hij was ook vervelend naar Theresa toe want die wilde tv kijken en hem interesseert gewoon niets. Dan wil hij gaan liggen slapen maar dat mag hij niet van zijn moeder en hij kan echt de tijd verslapen. Ik vind dat al heel lang niet normaal. Dan zag ik fotos van Kirsten met paars shirt die op bootcamp was. Stoere dochter hoor.
Nog een kwarktaart gemaakt tot grote vreugde van Dominik want die vroeg of het voor morgen was. Dan komt hij weer.
Vanavond een avondje Helene Fischer kijken dus een relaxe dag.

Hoop dat het weer wat beter gaat met Jan , we wensen jullie allemaal mooie Pinksterdagen toe. stuur je nog een pb over je vraag Nicolette, zo lief van je dat je aan ons denk, juist nu en op dit moment,veel liefs aan allemaal daar , XXX

Christina 2018-05-20 06:26:27

ik heb ook genoten van het huwelijk. Heb niet alles gezien omdat we met de boot op pad waren. Maar net genoeg om alles mee te krijgen.