fijne dag eindigend met zwaar weer

Italië, Eraclea Mare

Zondag 4 september
Redelijk op tijd opgestaan (je moet wel met die warmte) mat zijn vieren ontbeten en dan even gaan rondkijken. We kunnen vanaf de camping heerlijk onder de bomen naar het strand. Op het strand waag ik me eerst voeten badend in het water. Het is zo warm dat ik me uitgekleed heb en ben gaan zwemmen. Echt helemaal lekker, 10 uur `s morgens. Dan zijn we terug gegaan , Jan en ik zijn boodschappen gaan doen in Jesolo Lido. Weer bepakt terug .
Dan wat eten en omdat het zwembad nog dicht was ijs gaan eten, verrukkelijk Italiaans ijs.
Dan was het 15 uur en ging het zwembad weer open, ik wilde heel graag de hydrobaden doen.
DAT WAS KOUDDDDDDD. Eerst gezwommen, dan de hydrobaden. De zee is warmer dan de zwembaden. In de avond gaan grillen, Jannick deed zijn best en wij lieten het ons smaken.
Ondertussen werd het steeds donkerder en onheilspellender. Het begon te regenen en we gingen binnen en naar bed. We waren allemaal moe, maar dan brak het noodweer los, en de zee nam keer op keer het onweer niet aan, de klappen en de bliksem was niet normaal en ik had echt angst. Ik ben er uit gegaan en heb me aangekleed en dan weer op bed want dan kan je er gelijk uit als het nodig is. De hoeveelheid water dat naar beneden kwam was niet normaal. We hoorden anderen al hozen omdat de tent onderwater stond maar bij ons bleef het droog. Het heeft tot middernacht geduurd. En toen voelde je in de lucht de ontspanning en wist ik dat het onweer niet weer terug kwam. Toch een onrustige nacht gehad, veel mensen toch buiten bezig, de camping koeriers kwamen controleren of we allemaal goed erdoor waren, veel huilende kinderen .

5 september 2011 23:21 | Door: christina hoop voor jullie dat het nu dan toch een beetje beter weer zal worden,geniet maar lekker met hopelijk heel veel zonuren aldaar.en geniet zeker van elkaar,want deze vakantie hebben jullie dubbel en dwars verdiend. liefs en groetjes uit Heemskerk aan de Zee