Nog 2 weken

Vanmorgen pas laat wakker met 8 uur maar toch nog een poosje ontbijt tv voor ik mezelf eruit gesleept heb. Donker en koud, mistig en regen dan voelt je bed goed aan.
Later op de ochtend kwam Ingrid en ik vroeg zooooo alleen? Ja Gabi was er voor Sabrine en Ingrid wilde koffie.
Dus even kletsen en dan moest ze weer naar beneden. Ik eten gaan maken, een finke pan bami zodat ik er morgen ook van kan eten. Gelijk de kroepoek en de emping gebakken en ook een gebakken eitje erbij, Ik had nog hete pindas of wel katjang pedis. Dan eten met Jan samen en het smaakt in ieder geval vandaag bijzonder goed.
Het weer veranderd niets dus we zitten de hele dag met het licht aan en het wordt vooral in de nachten veel kouder met minus 4 graden. Voordeel dat er dan wat meer kans op zon is.
Jan zit aan te hikken tegen zijn banden wissel maar je kan wel blijven uitstellen maar het helpt niet. Toen het weer mooi was en ik het hem zei doe het nu dan kon het nog wachten, nu is het koud en nat heeft hij nog minder zin.
Vandaag over 2 weken ligt Sabrina op de operatietafel, het gaat ineens zo snel.
Mijn agenda raakt alweer vol , er zijn wat interressante dingen waar ik wel interesse in heb maar ik kijk altijd of ik dan zin heb of niet. Dan over 2 weken ook Theresa weer full time met haar Karate, Bucherei, Schule en Skiclub. Behalve een spannende tijd voor ons allen ook een leuke tijd voor Theresa, vanaf de 11e is er weer Sintjournaal elke avond, dan de aankomst, het schoentje zetten en op de 1e december weer naar Graz voor het Sinterklaasfeest. We proberen toch voor Theresa de dingen normaal te laten verlopen.
Jan vergeet elke keer om een extra deksel mee te nemen als hij de olie emmers naar de gemeente brengt dus mag hij vanmiddag weer naar de gemeente want ondertussen alweer 1 emmertje vol en geen deksel voor de andere emmer. Heeft hij weer wat te doen.
Ingrid vertrekt donderdag naar Oberwölz met de kinderen. Theresa heeft ipv herfstvakantie extra vrije dag op donderdag. Vrijdag is hier een vrije dag met Allerheiligen. Ingrid brengt Theresa naar Edith in Stadl om daar te logeren en gaat zelf met Sabrina naar haar moeder. Ze wil dan ook het graf van haar vader bezoeken.
Jannick heeft in dat weekend cursus. Wordt voor ons een stille tijd.

Ik heb ze zaterdag gewisseld bij heerlijke 20°. In Tsjechië is het vanaf 01.11 plicht. Ik rij er zeker elke week doorheen