Prachtig zonnig en warme dag

Sonntag 16.Oktober
Moest er op tijd uit en om 7.50 was Dominik er al. Nadat hij gisteravond pas tegen achten werd opgehaald. Trixi heeft zo wat op haar knieeen moeten liggen om naar huis te mogen. Gisteravond kwam Jannick thuis en ik ben best trots op hem. Theresa kwam uiteraard ook spelen. Ze vond het niet leuk dat ze niet mee kon want hij gingen tegen 10 uur naar de Burse in Gröbming. Ingrid had geen zin, Jannick was naar de tandarts. Dus ik moest met Jan samen en Dominik moest dus ook mee.
Ja de tandarts was zo vriendelijk dat Jannick vandaag zijn hechtingen eruit kon laten halen. De tandarts had vandaag dienst en omdat Jannick de hele week weg was had hij dit aangeboden.
Wij hebben rond gekeken op de Burse en ik heb wat dvd´s gekocht waaronder een miniserie van 3 films Das Dorf an der Grenze. Lijkt ons interressant.
Nog een leuk kinderliedjesboek met cd voor een Euro en Theresa zingt dan zo schattig mee. ze kent heel veel liedjes en dan meestal ook alle coupletten. De andere Dvd van my little pony en andere paardenthemas. Vandaag hebben ze er eentje gekeken.
Nog 2 Luk boekjes gekocht voor Ingrid (Nederlands loco) Ze had alleen een doosje met 1 boekje. Ik heb er 2 bijgevonden.
Dan na thuiskomst pannenkoeken gebakken dat ging er bij de kinderen wel in. Dan moest Theresa naar beneden en Dominik ging slapen. Jan en ik een poos op het balkon gezeten in de zon gewoon heerlijk. De sneeuw is bijna helemaal weg op de bergen maar vanaf donderdag geven ze weer sneeuw op vaaf 600m dan zouden zelfs wij sneeuw krijgen.Dus genieten van het mooie weer zo lang het kan. (de eerste lawine dode in dit net begonnen winterseizoen is er al vandaag)
Dan goed nieuws voor Jan en mij , alle kinderen komen naar het geplande weekend in April. Dan hebben we een paar dagen met elkaar en kunnen we ook Jans feest of wel de bbq op de zaterdag houden. Ik heb de optie dan ook al naar reservering gezet. Weer veel om ons op te verheugen. En ik kan nu alles gaan plannen in de komende tijd. We hadden de dagen in januari al vrij gevraagd voor Jan waar ze niet op gereageerd hebben dan vrij voor April gevraagd en dan krijgt hij de reactie dat ze dat eerst moet bekijken. Wij denken dan altijd bij nee komt hij helemaal niet meer werken. Anders zeurt ze altijd over de vele vrije dagen van Jan en dat hij ze moet opmaken en als hij vrij vraagt dan krijg je dit. Wij liggen er niet wakker van. Straks op Arte (kunstzender) Zwart boek kijken, Nederlandse film hebben we nog niet gezien.
Een schitterende foto van Malcolm hierbij.

Wat fijn Nicolette!!! Dan hebben jullie ruim de tijd om alles te regelen en jullie te verheugen op het weekend.