Bijna weekend

Vanmorgen wakker van Theresa , ik dacht Jan is nog niet wakker en ook al was het wat vroeger toch maar wakker gemaakt. Even later kwam Sabrina ook. Theresa had ontbeten maar Sabrina nog niet. Dus eerst Sabrina ontbijten en Opa ging Theresa weg brengen. Oma kleedde Sabrina aan. Zo is het een vlotte start van de dag. Jannick ging vandaag het koelhuis in.
Ik mijn ontbijtje en een kop koffie. Het is nog zwaar bewolkt maar er komen al blauwe stukjes dus ik heb hoop.
Ik was gisteren gebeld en gevraagd het vakantiehuis te doen. Dus we gingen vanmorgen op weg en Sabrina mocht mee. Ze heeft braaf op de bank met haar tablet gezeten. Wij hadden stress want er was geen water. Dus eindelijk de waterafsluitkraan gevonden nadat we eerst al bij de buren waren gaan vragen of ze water hadden. Maar ze vertelde dat zij op een ander waternet zitten. Gelukkig had Jan ondertussen gevonden. Maar ook de verwarming is uit en ik weet niet hoe ik het inschakelen kan. Mijn taak is normaal in het hok de schakelaar op de juiste stand te zetten en niet de CV aanmaken. Dus ook geen warm water.
We hebben globaal het huis gedaan en gaan in juli voor de eerste gasten nog stoffen en bedden opmaken en een keer de ramen zemen.
Maar eerst de eigenaar aanschrijven hoe de CV werkt enz. Thuisgekomen eerst een koffie. Het is warm maar toch nog geen zon.
Middageten gemaakt en met Jan en Sabrina gegeten. Dan ben ik met Sabrina in de tuin gegaan. Ik heb haar glijbaan schoongemaakt die ligt op de helling en kan ze zelf glijden. Op de trampoline en tuinieren. Dat laatste deed ze grote halmen tussen de struiken weghalen. Opa kwam ook nog heel even buiten. Toen ze het zat was en ik ook weer naar boven. Het is drukkend door dat het dichtgetrokken is en met 25 graden best warm. In de middag wel steeds meer dreiging en wind.
Met Jan en Sabrina samen naar de Spar want ik wilde een doos melk kopen. Gelijk nog wat dingen gekocht. Vanavond nog een broodpakket en een groente en fruit pakket ophalen bij de Unimarkt.
Jannick kwam thuis en samen met hem pakketten ophalen want hij had er ook 2 op te halen. Dan thuis hebben we brood gegeten en Sabrina eet bij ons 2 boterhammen .Gezellig met zijn allen. Dan heb ik haar pyama aangedaan en ging ze met Jannick mee naar beneden. Het weekend is begonnen. Jan en ik hadden een Heiligengeistkrapfen bij de koffie . Die zijn er alleen nu.
Ik had gemaild naar Stephan over de CV en het warme water enz. Hij komt samen met zijn broer nog voor de eerste gasten komen. Dus probleem opgelost.
Weekend is begonnen.

Heiligengeistkrapfen? Die ken ik niet. Wat zit daar in? Fijn weekend!