Nog een sponsor bezoek

Nederland, Apeldoorn

Vrijdag
Vanmorgen nog even de stad in Apeldoorn in want mijn moeder moest ook nog wat dingen doen. Heb ik bij Footlocker nog leuke All Stars gekocht en een korte broek en bij Jack en Jones toch nog een trui en een paar flip flops.
Dan naar Limburg gereden want vandaag was mijn andere sponsor aan de beurt. We gingen naar Peter Beursgens van Batooh Nordic Sports.
(Skike). Het weer nog steeds super mooi en warm. Zodat we bij Peter ook heerlijk buiten in de tuin konden zitten. Uiteraard met heerlijke vlaai. Peter heeft ons de lijst meegegeven van de kleding en spullen die bij KV+ zijn besteld en geloof me ik ben goed verwend. Ik kan komend seizoen in een nette outfit starten en voor de dag komen.
Ook kreeg ik weer de nodige Skike spullen mee. In oktober is de Skike Benelux Kampioenschap weer in Beesel en ik wil graag meedoen. Al was het maar om Haje een keer te kunnen pakken.
We konden ons met moeite losrukken om weer naar huis te gaan want Peter woont daar werkelijk op een heel mooi plekje.( we misten alleen de bergen op de achtergrond). Jannick

Vrijdag
Vandaag naar Peter Beursgens van Batooh Nordic Sports, zijn sponsor (Skike). Dat was even een rustpunt in ons hectisch weekje Holland in het mooie Limburg. En de vlaai smaakte ons bijzonder goed. In oktober komen we dan weer even naar Limburg zodat Jannick aan de Benelux Skike Kampioenschap kan mee doen. Net voor de eerste gletsjer trainingen.
Het is nog steeds erg heet hier en bij ons in Oostenrijk regent het al lang en heel erg en de beek bij ons stond al heel hoog en ook de Enns stond beneden al heel hoog dus overal overstromingsgevaar.
In de avond was er echt noodweer in Beekbergen.