Weekendje komt dichterbij

Oostenrijk, Kleinsölk

24 oktober
De sneeuwgrens is alweer hoog maar zakt toch weer naar de 1400 m. Hoop voor Jannick dat het vandaag niet hoog sneeuwt want hij is op de gletsjer. Hij is een paar dagen aan het werk als begeleider van een schoolgroep samen met Reini. Kan hij zelf ook weer eens de eerste schreden op de langlaufskies zetten. Gisteren voornamelijk biatlon gedaan vandaag dus op de gletsjer en er stond nog een bergtour voor morgen op het programma maar als het weer gaat sneeuwen moet er iets anders voor komen.De Planai is als eerste piste geopend.

Ik heb een bungalowtje op het Roekenbosch voor het weekend gehuurd. Kunnen we vrijdag in alle rust aanreizen,alles voorbereiden voor de zaterdag ,eten en slapen. Als ouders blijven we toch de grootste sponsors van Jannick.
Dan moeten we zaterdag al vroeg op want ik geloof dat we om 9 uur al in Cothen moeten zijn. Jan en ik gaan denk ik nordic walken en Jannick alleen 10 km skiken, hij moet nog lang genoeg op de skies staan op de avond en nacht. Als het weer slecht is zien we daar ook van af . Kunnen we er voor kiezen om te gaan zwemmen-
Jan helpt Jannick met zijn materiaal waxen want als je steeds klimt vergt dat wel iets van de skies en dan kan Jannick steeds wisselen van skies. We kunnen dan daarna op zondag nog een poos slapen en de nacht doorbrengen op het Roekenbosch en dan maandag weer terug naar Oostenrijk.