Paardenrennen

Samstag 10.Oktober
Druilerige dag, er was opendag bij de PV maar we hadden geen zin om te gaan. Wel even naar de MEZ om wat boodschapen te doen. Onderweg daarhee zwikte ik mijn linker voet en even op een bankje gezeten tot het weer ging. Dan naar de Mez en daarna naar de Spar gelopen en terug naar huis. Middageten gedaan en Theresa was boven gekomen want Mama was in de tuin bezig. Dan zijn we met zijn drieeen naar de paardenrennen gegaan. Theresa vond het geweldig en toen we ook nog even gingen rondkijken waar alle paarden stonden begon ze weer oh mijn paard oh mijn paard bij elk donker paard want een bruine wil ze niet. Toen er ook nog kinderen op silky´s en kleine paardjes voorbij kwamen begon ze met dat wil ik ook .
Nadat we een 4 tal rennen gezien hadden waarvan eentje super spannend en niet de favoriet die won, zijn we terug gegaan. Als je gewed had op de winnaar bracht het geld op want hij stond 1-25.
Het begon te regenen en de wind maakte het koud dus we dachten terug naar de warme chocolade. Op de laatste 2 fotos zie je de regenboog niet in de lucht maar tegen de berg en over de bomen liggen. Fotograferen ging niet echt goed maar je ziet het wel. Elke keer probeerde de zon het wel maar toch steeds weer regen. Hoewel nu om half 4 de zon wat meer doorkomt.
Vandaag laatste dag voor Jannick in Linz, en ik dacht dat hij op de Messe stond maar het is in een groot winkelcentrum Blue City.
Gisteren kwam hij thuis en had hij een puzzelhart van eenkleuren trouwfoto bij zich heel erg mooi. Maar het mooiste was dat hij een zwart/wit trouwfoto op leisteen had laten zetten. Daar wilde hij Ingrid mee verrassen.