Heen en weer dag

Vanmorgen wakker van de wekker om half 7, snel opgestaan en Jan en Theresa wekken. Alle normale dingen gedaan en Jan haar weggebracht, Dus nu tijd voor koffie. En een huisje open maken. Vandaag Rituals of Jing showerfoam relax. Ken ik ook nog niet. Ik hang altijd een beetje aan mijn eigen dingen dus het is wel eens lekker om niet te hoeven kiezen maar gewoon te krijgen en dan proberen.
Sta ik onder de douche belt Jannick dus daarna even terug gebeld. Belangrijk nieuws, op 12 januari hebben we onze eerste gerechtszitting met betrekking tot de kinderen. Ik vind het gek dat je voor je gescheiden bent al voor het gerecht gaat om de kinderen. Maar goed nu gieren de zenuwen door mijn keel. Ik hoop niet dat het 4 weken zo blijft.
Gisteravond met Marjanne getelefoneerd en ze komt op de 23. en gaat dan weer op de maandag na kerst. Ik verheug me ontzettend op haar bezoek.
jan ging Theresa ophalen en ik het eten maken Hüttenpfanne en aardbei/vanillevla toe. We zaten net kwam Jannick thuis dus die kon gelijk aanschuiven. Theresa huiswerk maken en Jannick kon gelijk wat papieren van school tekenen. Dan belde Ingrid eerst met mij en ik met Sabrina dan Theresa met Sabrina en Mama en dan Jannick met Sabrina. Je kan nu een gesprek over de telefoon met Sabrina voeren. Het is soms echt lachen want ze noemt nu ook onze namen op en dan hoor ik Oma Nicoooooooooolette .Daarna ging Theresa proberen op Teams met Matthias te bellen maar de pc was waarschijnlijk uit, dan maar even met mijn telefoon gebeld en ja ze kan morgen uit school met Matthias mee met de schoolbus. Dat is voor haar de eerste keer dat ze dan met de schoolbus gaat. Dan belde Zoe en na een poosje gesproken te hebben ging de deurbel en daar waren Leni en Paula om te vragen of Theresa buiten kwam spelen , ze gingen bij hen naar beneden sleeen. Aangezien die ook straks naar Engelse les gaan kan Theresa dat niet vergeten. Nu 3 uur en Jan gaat stofzuigen. Ik denk tijd voor een kop Latte. Even tijd tot Theresa weer naar Engels moet en daar moet ze om kwart voor 5 zijn. Dan om kwart voor 6 weer ophalen. Jannick is nu een poos slapen. Dat moet hij wel als hij de hele week om 4 uur de deur uit gaat.Jan Theresa naar Engels gebracht en Jannick kwam koffie drinken , Jan Theresa weer opgehaald. Theresa wilde broodjes eten dus die kon ze krijgen dan heeft ze zich bedklaar gemaakt en is ze met Jannick naar beneden gegaan. Weer een dag voorbij.