Een rustige druilerige dag

Vanmorgen best vroeg wakker en omdat het inslapen niet meer lukte maar wat tv kijken en zelfs daar viel ik niet bij in slaap.
Opgestaan en douchen en gelijk de hele badkamer gepoetst. Dan kwam Ingrid met Sabrina koffie drinken , Sabrina is nu echt stout en doet alles wat niet mag. De laden open maken, de bril en telefoon van Opa pakken (ook een beetje zijn eigen schuld want hij legt zijn dingen op de grond) Na de koffie ging Ingrid naar het AMS en naar het gemeentehuis. Duurde best allemaal lang dus Sabrina was er een poosje.
Daarna ben ik gaan koken en ik heb een hele bak eigen gemaakte Zaziki gemaakt echt erg lekker. Ondertussen ook een bak chocolade boter gemaakt en nu op zoek naar een botervormpje .Ik wil dan met de pasen chocoladeboter lammetje maken en een gewone boterlam. Maar eerst moest ik op proef de chocoboter maken. En die smaakt bijzonder goed, ik had mijn twijfels over de honing die er in moest maar die maakt het super. Al mijn kasten nagezocht maar geen lammetjes botervorm dus dan maar op zoek de volgende winkelgang. Wel een cakevorm dus ik kan wel lekkere cake of brood bakken.
Middageten smaakte ons beide en na het middageten even beneden op de dames gepast want Ingrid had geen melk meer. Gelijk daarna een kop koffie blijven drinken en dan weer terug. Samen met Jan naar letmaier gelopen en wat plaatjes gevonden om de deur tot een geheel te maken. Het moeilijkste was om schroefjes te vinden waarvan de kop niet door de gaten van de plaatjes gingen en niet te lang zodat ze niet door de deur heen komen. We kwamen Hannes tegen en even staan praten. In een paar dagen is hij 50. Hij is een kleine keuken voor zijn vader aan het maken met de oude keukenmeubels en de grote keuken wordt nieuw voor de gasten. Zijn 2 kleinkinderen zijn ook alweer 2 jaar .
Thuisgekomen ging Jan met het deurtje maken aan de gang en kwamen Theresa en Zoe vragen of ze boven met de feeen mochten spelen. Als ze maar aan de kant van de servieskasten blijven heeft niemand een probleem.
Fiep had het gisteravond ook koud en was aan de zijkant van mijn bed erin geslopen maar ik kon hem via de spiegel zien.
Half 6 gingen de dames. Jan had het deurtje in elkaar en het houdt goed best stevig. Ik had zo´n zin in tostis uit de contactgrill dat ik hem beneden ben gaan halen. Dus heerlijk avondeten.
Morgen weer een dag.

Nicolette, De verstuiver kan niet tegen de alcohol of de etherische olie. Hij doet het dus niet meer. Wij hebben hem overgoten in een lege nagellakremover fles. (Met schroefdop en een klein gaatje)