Een grote doos met ...........................

Wat donker somber en nat weer en de hele dag in de nevel, het werd een 11 graden dus niet koud maar ook niet lekker.
Was al vroeg aan het koken en Jan was met de wandkast aan het fröbelen. Een extra plankje zit er nu bij het kinderbankje in en Jan heeft de lampjes voorzien van drukknopjes zodat het draad weg gewerkt kan worden.
Daar is het prima weer voor om bezig te zijn. Na het eten ging de deurbel en het was de postbode met een grote bananendoos helemaal gevuld met heel heel veel lekkers . Het was bijna al sinterklaas. Theresa kwam net voorbij en ik had gelukkig het meeste weg geborgen en ik liet haar de dozen hagelslag met verrassing zien (zo noemt ze de hagelslag waar figuurtjes inzitten).Helemaal blij en ze zij dat ze gelijk honger had. Dus ik haar gezegd dat ze nog even moest wachten tot Opa thuis komt van zijn werk en ik broodjes heb gebakken.
Ik had een foto nodig van de 2 katten samen, nou dat lukte dus niet , uiteindelijk staan ze wel samen op de foto maar niet zoals ik het wilde. Ik ben met dvd voor sinterklaas bezig. Tja een mens moet wat.
Ipv een kerstpakket heb ik dit Sintpakket van Annemarieke gekregen en ik ben er zo blij mee. En ik denk de familieleden ook over een paar weken.
Maar wat fijn als je zo verwend wordt .