Herbstfest Rote Kreuz Gröbming

Vanmorgen om 8 uur wakker en goed geslapen. Ik had gelijk al weer pijn en ik voel me niet goed. Dus eerst wat eten dan de antibiotica en pijnstiller. De laatste werkt wel maar niet 100% dus constant zeurende pijn. De deuren konden gelijk open want het is alweer super en warm weer. Het rode kruis verdiend het schijnbaar want ze hbben vandaag Herbstfest. Jannick kwam zijn nieuwe korte Lederhose laten zien. Die is mooi en staat hem goed. Hij bediend dus weer vandaag bij het RK.
Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina. Ik ben gevraagd want ik kreeg appjes van Trixi en Suzanne. Je merkt gewoon dat je geintegreerd bent als je een druk leven hebt.
Ik ga niet eten vandaag bij het rode kruis dus ik heb zelf gekookt. Bloemkool met kaassaus, gekookte aardappeltjes en een pan vol met varkenslapjes in pepersaus. Ik kan daar met gemak morgen ook van eten en het vlees lukt maandag ook nog wel. Kauwen gaat redelijk alleen afbijten gaat moeilijk. Ik kan mijn prothese moeiteloos dragen . Maar mijn gezicht en onderkaak zijn zeer pijnlijk.
Om 2 uur zijn we naar het Herbstfest gegaan en hebben ons de gezamelijke oefening van RK en Feuerwehr bekeken. Theresa was in de opblaaskoe aan het spelen. Jannick deed ook nog mee aan de oefening als brandweerman. Alles werd stap voor stap uitgelegd vanaf het binnenkomen van het telefoontje to de laatste stap. Daarna heb ik wat taart gekocht om mee naar huis te nemen. Er was zo veel waar je uit kon kiezen . Dan zijn we met zijn allen terug naar huis gelopen. Een snelle koffie en om half 5 boodschappen gaan doen. Dat is meestal zeer goedkoop boodschappen doen omdat veel vers voor de helft verkocht wordt. Nu hadden we brood die ik dan in vries en lekkere belegde broodjes voor ons avondeten. En lekkere broodjes voor morgenochtend. Helaas dit keer geen groente en fruit of vlees.
Dan kwam Sabrina een poosje bij ons en Ingrid ging met Sandra, Theresa en Belana nog naar het feest. In principe zou ze al terug thuis zijn maar het is vast gezellig.