Troebele dag

Oostenrijk, Kleinsölk

Een beetje troebele dag, boven sneeuwt het steeds , ik denk vanaf 1000m of zo. Eind van de morgen sneeuwde het toch ook bij ons maar in de middag hield het al weer op. Het werd vanmiddag ook weer warmer , het ging naar 5 graden.
Ik ben met mijn papieren naar Ingrid gegaan want telefoneren doe ik niet graag met mijn doofheid en ze heeft wat dingen voor me geregeld. Wat ben ik blij met zo´n schoondochter. Ik had Theresa maar naar Opa gebracht want anders kan je niet rustig telefoneren. Nu maar weer afwachten hoe het verloopt voor de zekerheid heb ik op de 28e een afspraak bij het AK.
Een lekkere 3 kazenpizza gemaakt mag ook wel eens ongezond en lekker zijn-
Vanmiddag de sprint langlauf meegepakt en wat goed van Bernhard Tritscher, net niet in de finale.
Iets schaatsen dames 500m gezien maar het blijft hopeloos laten ze de Duitsers zien en de ene Oostenrijkse.
Hopelijk straks om 17 uur wel wat meer van de finale.
Jan is ondertussen werken en heb ik weer tot vanavond ongeveer 20 uur het rijk alleen.

Zo weer een medaille binnen voor Nederland deze keer het brons op de 500m schaatsen voor Margot Boer.
Ik zat te kijken en er was echt een zak van een verslaggever. Hij begon met eindelijk een schaatswedstrijd die de Nederlanders niet kunnen winnen en een heel K---------------- verhaal over de Duitse Jenny Wolf dat ze zo benadeeld was en nu ging ze het in de laatste rennen maken. Dat die Nederlanders nu in oranje gekte en Olympiagekte losbarsten maar allemaal zeer negatief. Zal best zuur geweest zijn dat er weer een Nederlandse op het podium staat , de Duitse was 6e. Ze hadden verder in het langlaufen en de biatlon ook niets te vertellen, curling verloren ze en ga maar zo door. Het is jammer dat ik geen Nederlandse stream kan volgen dat zou een stuk gezelliger zijn en niet van die vervelende commentaren en altijd weer hoe goed de Duitsers zijn en als dat niet zo blijkt te zijn hoe benadeeld of hoe zielig ze weer zijn .