Zonnig maar veel koeler

Vanmorgen werd ik om 5 wakker, een beetje dommelen maar om 6 de tv aangezet , ik denk een uurtje gekeken en dan toch weer in slaap gevallen tot 9 uur. Ik voel me beter en ook mijn neus loopt niet meer constant.
Douchen en ontbijten, bedden afhalen, wasmachine aan gezet.
Beneden gaan kijken hoe het daar was met de zieken, het gaat Theresa gelukkig wat beter en ze heeft voor het eerst gezegd dat ze honger had. Sabrina had vannacht weer koorts . Het wordt nu waarschijnlijk rondom 9 maart dat ze naar Wenen gaan voor de controle onderzoeken. Het een en ander is afhankelijk dat ze alle onderzoeken kunnen plannen want we wonen te ver weg om 2x te gaan.
Ingrid heeft al gezegd dat Theresa ook volgende week nog thuis blijft, ze heeft echt tijd nodig om aan te sterken want ze was flink ziek. Dan heeft ze de week erna schoolvakantie.
Ik heb ondanks de 10 graden toch weer de deur open gezet, lekker het huis luchten. Jan is bezig de vaatwasser los te koppelen dan kan hij hem straks met Jannick naar beneden brengen dan kan die van de week naar Aich worden gebracht. Weg is weg denk ik dan maar.
In de middag samen met Jan aan de kaasfondue, dat smaakte ons beide. De 2e was ook gedaan en alles ligt al weer in de kasten en het bed weer opgemaakt. Dat maakt dat ik weer in mijn ritme kom als ik de dingen naar mijn vaste tijdplan kan doen. Eind van de middag kwam Jannick om Jan te helpen om de vaatwasser naar beneden te brengen. Voor ons allemaal een rustige zondag geweest.