De Goudse Langlauf Vereniging is hier

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Donderdag 24 januari
Hoi broertje als je dit leest, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
De Goudse LLV is neergestreken in Ramsau.
Ze hebben voldoende sneeuw en erg mooie dagen gehad, alleen gisteren sneeuwde het 's ochtends en dinsdag sneeuwde het veel.
Maandag en dinsdag was het weer nachtslalom in Schladming, er kwamen 50.000 bezoekers
Maandag moest Jannick weer trainen en hij had al die dagen niets gehoord van zijn trainer. Ook de andere uit de groep reageerden niet op zijn oproepen. Duidelijk radiostilte.Uiteindelijk kwam er op het laatste moment een smsje waar de training was en wat voor training.
Hij mag in de trainingsgroep blijven tot er door de sportraad van school een beslissing is genomen deelde zijn trainer mee.
We gingen er dan ook van uit dat Jannick as weekend gewoon zou starten op de langlaufwedstrijden. Hij heeft zelf niet afgezegd en er is nog geen beslissing genomen door de school. Maar zijn trainer deelde mee dat ze er van uit gingen dat hij niet zou starten op de langlaufwedstrijden en zijn plaats aan een andere..............BIATHLEET is gegeven. daar zakt je broek dus van af.
Jannick kan er niet om treuren want hij heeft een trainingsschema en hij kan dus die dagen werken.Ze gaan vrijdag al weg en Jannick had wel graag de wedstrijden gelopen maar vindt het ook wel weer goed dat hij niet mee hoeft.
Dinsdag ging hij samen met Jan een route verkennen omdat hij op woensdag een snowshoestocht als gids met de LLV zou gaan doen. De route was begaanbaar en dus ging hij op woensdagmiddag met een groep van 22 showshoelopers op pad.
Jan ging ook mee. Het was een pittige tocht (had Martin gevraagd) maar ze hebben wel allemaal genoten. Het naar beneden rutchen heeft niet iedereen gedaan, maar iedereen is goed terug gekomen.Ze zijn de Ritisberg naar boven gelopen en boven in de Almhut uitgerust en daar konden ze iets eten of drinken.
's Avonds waren we uitgenodigd om bij hen in het hotel te komen eten. Dat was erg gezellig en ontzettend leuk om iedereen weer te zien.
Vandaag had Jannick 's ochtends training en vanmiddag is hij 2 uurtjes gaan werken.Het is weer ongelooflijk mooi weer maar voor morgen geven ze toch weer sneeuw op.
Ik ben Mitta weer gaan trainen op de sportschool en er is weer zo'n verwen week, kreeg ik heerlijke peeling om mee te douchen en werd mijn rug voor me gedaan en daarna heerlijk met bodylotion ingesmeerd, ik voelde me erna weer helemaal fit. Ik hoop vrijdag weer te gaan.

24 januari 2008 15:32 | Door: Marjanne o,o, Jan toch nog de snowshoes onder gebonden wat zullen ze in het dorp wel niet zeggen.