Sankt Martin

Vanmorgen werd ik om half 9 wakker. Vannacht weer reflux gehad dus een poos eruit geweest maar met de nieuwe medicatie kon ik in ieder geval weer verder slapen. Vanmorgen dus aan Jan gevraagd of hij de katten eten wilde geven en daarna wilde gaan douchen kon ik nog even liggen. Dan ook opgestaan en douchen. Een beschuitje gegeten en bedenken wat er vandaag op het plan komt te staan.
Hij ging na het ontbijt de schroeven aandraaien van de autowielen. Doet hij altijd na de banden erom heen gedaan te hebben en een stukje rijden nogmaals aantrekken.
Ik heb een kop koffie gedronken. Ik wil eigenlijk boodschappen doen en bedenk mij wat ik nodig heb.
We zijn inderdaad op weg gegaan naar Liezen. Ik had een goede oogst bij de Lidl . zoek al een eeuwigheid naar een andere lamp voor de keuken en zie daar was de lamp. Er lag ook nog een andere en die heb ik ook gekocht voor boven de eettafel. Die er nu hangt ben ik niet zat maar is niet schoon te houden. Dus die vervang ik nu voor een moderner exemplaar. Niet alleen in uiterlijk maar ook in bediening. Ik heb er een gateway bij gekocht. Jan kan de lampen ophangen maar ik heb Jannick nodig voor het technische deel en apps op de telefoon.
Dan naar de Action en daar heb ik knutselspullen gekocht zodat ik mijn kerstkaarten kan maken. Ik heb Jan daarna gevraagd of hij ergens wat wilde eten want het was ondertussen 2 uur . Maar nee hij wilde het niet en ook niets meenemen dus hij kreeg bij thuiskomst de restanten van gisteren.
Ik dacht er gelukkig aan om mijn to good to go pakketjes op te halen bij de Spar. Die waren zeer goed .
Ik bel meestal wel even met Jannick en vanavond hebben ze de Sankt Martin viering. Sabrina geniet daarvan. Jannick vertelde dat ze urenlang kan spelen met 2 knuffels en dan is ze de dierenarts. Je merkt aan zo veel dingen dat ze ouder wordt.