Een echte zondag

Een echte zondag.

Sonntag 14.Februar
Beetje somber weer en plusgraden.
De wekker ging om 5.45 en Theresa was om 6 uur al wakker. Dan bij ons in bed toch weer in slaap gevallen en ik ook. Om 8.30 opgestaan , broodjes gebakken , eitjes gebakken en smullen maar.
Een doos chocolade van mijn Valentijn gekregen.
De ochtend gaat heel relaxt voorbij .
Theresa kijkt nu op Disney tv Lady en de Vagebond of zoals het hier heet Susi und Strolch. En ik geloof dat het 2e deel er achter aan komt die heb ik ook nog nooit gezien. Net de krant gelezen en een kop koffie daarbij .Dus echt zondagggggggggggggggggggggg. Ingrid werkt vandaag tot half 3 dus ook niet zo laat thuis.
De dag kabbelde door met hooguit vandaag 4 graden en er komen steeds meer echt donkere wolken. Theresa was boos vanmiddag want er kwamen 3 afleveringen achter elkaar over interressante spoorlijnen, museums en noem maar op. Het leuke eraan was dat er ook veel geschiedenis verteld werd en wij veel plaatsen en dingen geweest zijn oa Grado, Triest, Bad Ischl en nog meer.
Theresa vond het niet leuk die wilde na de Disney nog veel meer kijken, nu is ze maar gaan verven ook leuk. Toen kwam Mama en ging ze maar met Mama mee naar beneden.
Leuke fotos van Björn, die gaat zijn spreekbeurt houden over Schiphol dus gingen ze naar Schiphol. Nog allerlei fotos die ik zo tegen kom op internet.
Ik hoorde van Ingrid dat het Jannick ondertussen weer beter gaat. Hier houden we ons hart vast want er kwam een week geleden een vriendje spelen bij Theresa en die bleek een paar dagen later Scharlach te hebben . Nou had ik geen idee wat dat was dus maar gaan opzoeken en het is roodvonk. Nu maar hopen dat Theresa zich niet aangestoken heeft. En wij dus ook niet. Ingrid zei dan moet het binnen 7 dagen openbaren maar ik las ergens dat het ook langer duren kan.

Niet helemaal lui geweest, behalve eten maken van ontbijt tot avondeten toch ook nog bed afgehaald en de was weggewerkt. De eerste was ligt alweer schoon in de kast. Hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik echt Faul was.