Barokkonzert

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Dinsdag
Wij werden vanmorgen gebeld door Alois Stadtloiber dat hij Alex gesproken heeft en dat hij Jannick les moet geven. Maar wij denken dat het gewoon niet werkt. Onder dwang worden verplicht iemand te onderrichten heeft geen zin. Helaas kan hij niemand verplichten het wapen in beheer te nemen om het te importeren. We hebben nog veel meer uitgevonden. Nadat Jannick bij de wedstrijd werd vervangen door iemand en uit de wedstrijd werd gehaald heeft dat die man bijna zijn werk bij de ÖSV en de Steirische gekost. Hij is hoofdtrainer van het Steirisch Team en wilde Jannick ook zijn plaats niet geven in het Team. Maar Alois is hier toch de grote man en heeft gezorgd dat Jannick zijn plaats wel heeft gekregen. Ik denk dat veel mensen niet blij met ons zijn.
In de avond ga ik in de Evangelische Kirche naar het Barokconcert van L ‘Orfeo Barokorchester en ondertussen worden met de natuur verbonden werken gelezen.
Het programma heet “Tongemälde der Natur”. Er waren voor zo’n toporkest erg weinig mensen. Het was erg mooie muziek. Ik trof Rien daar en die heeft me ook een lift naar huis gegeven.