Facebook ergernis

Donnerstag
Vroeg wakker dus ontbijt tv kijken. Buiten is het weer een witte wereld door de nieuwe sneeuw. Ik heb heerlijk geslapen .
Minpuntje ik bemerkte gisteravond dat ik waarschijnlijk weer een hele grote buikbreuk heb geen idee hoe ik daar nu weer aangekomen ben. Niet op dezelfde plek nu lager in het midden , ze hadden beter gelijk een harnas kunnen innaaien. Geen last lekker zo laten denk ik dan maar.
Was het de hele morgen droog nu sneeuwt het weer . Nete even Jannick gebeld want ik dacht dat hij vrij was maar hem niet gezien vandaag. Nou dat was hij ook alleen hij had een afspraak in het ziekenhuis Schladming op de schouderpoli. Werden ze allemaal weg gestuurd want er was een fout gemaakt, niet vanmorgen maar vanmiddag was er pas poli. Dat is hufterig mensen komen vaak niet eens uit de buurt en het is ook niet echt weer om even heen en weer te gaan. Dus hij was nog in Schladming en gaat om 13 uur weer naar de poli.
Hij hoeft niet te eten zei hij dus dan samen met Jan zo eten. Vanmorgen mezelf alleen bezig gehouden met een beetje opruimen. Ben een beetje besluiteloos wat ik wil laten staan. Een beetje kerstspul wel weg gehaald. Maar ik vind de lampjes nog wel gezellig en het kerstdorp maar laten staan tot de batterijen allemaal leeg zijn. De kerstbomen en de stal tot na 6 januari. Dus uiteindelijk nog niet heel veel weg.
Jan ondertussen gaan werken en ik nog steeds weinig genieten van de rust en stilte in huis. Maar eerlijk gezegd ik mis de rest van de familie wel heel erg. Nu blijven ze ook nog langer weg dus vrijdagavond geen lichtjes en ijssculpturen in Pruggern kijken met Theresa.
Het sneeuwt ondertussen toch nog aardig door.
Ik heb al enige jaren een facebook account nederlanders in ostenrijk en daar kon ik niet meer inkomen omdat iemand anders de naam claimt. Dat kan allemaal bij facebook en die heeft een klacht tegen me neergelegd. Nu heb ik al van verschillende mensen gehoord dat ze niet welkom zijn op dat account want je mag alleen maar dingen schrijven die schijnbaar in haar straat zijn. Je mag vooral geen discussie voeren want dan wordt je er uit verwijderd. Jammer voor de vele honderden mensen die bij mij gewoon allemaal welkom zijn en waren. Ik heb het nu geclaimd onder mijn eigen naam zodat ik nog wel de mensen van dienst kan zijn maar mag 60 dagen geen verandering aan brengen. Ze claimt zelfs mijn fotos die ik zelf gemaakt heb.Zielige figuren en het voelt als broodnijd al is het dat ik er niets aan verdien.
Jannick mag eerst fysio proberen omdat het niet helemaal duidelijk is helemaal afgescheurd of niet . Bij geen verbetering alsnog operatie. In de tussentijd mag hij wel werken op de dingen na die hij niet kan.

Ik moet helaas dinsdag onder het mes linkerschouder. Verheug me er nu al op, maar niet heus