Nog een rondje Plopsaland

Nederland, Ees

Mittwoch 12.April
Weer rond 8 uur wakker en het weer was niet lekker somber en koud .Theresa ging om 10 uur naar de kinderclub om te knutselen maar eerst het dansje met Koos konijn.
In de kinderclub was ze zo geconcentreerd bezig dat ze niet zag dat ik binnen was gekomen om een foto te maken. Ze waren fotolijstjes aan het maken. Jan en ik lekker koffie drinken en een rondje park gelopen. Bospark Lunsbergen is erg ruim opgeet met veel groen , huisje is prima dus niets te klagen. Ondanks dat het nog geen seizoen is wel animatie voor de kinderen. Na een uurtje haar weer ophalen en ze moest nog even laatste dingen plakken. Dan zijn we even naar Ees gereden dat wilde Jan graag en dan in Borger wat gaan eten. Theresa wilde graag pannenkoek en wij wat anders want je kon daar alleen pannenkoek voor de kinderen krijgen.
Vandaar naar Dalen gereden voor nog een keer Plopsaland. Ze heeft met volle teugen van de Bumba show genoten. Opa is ook in dat ding waarin je omhoog gaat en dan naar beneden zakt en schudt en draait. Ik met haar verschillende keren in de achtbaan want daar wil Jan niet meer in. Ik niet op de hoge glijbaan dus mocht ze met Opa. Ze heeft niet te klagen. Eind van de middag weer terug en het hoosde. Ze was niet moe zei ze maar viel wel in slaap. Dan in Borger nog gaan snacken. Daar hebben ze slechte oren want ze vraagt waar hoort de kroket bij , ik bij de patat mayonaise en wie kreeg hem ik en Jan de citostick met curry erbij Dus van elkaars borden eten. Ze was zeer gepikeerd toen ik zei dat is niet goed. De ander een oudere man bestelde ik de ijsje een ijsje met stroopwafel maar we kregen gevulde bokkepoten met ijs. Maar goed ook lekker maar die waren niet te eten zonder een berg rotzooi , eerst van mij een stuk bokkepoot op de grond waar het al kruimelend zich verspreidde . Dan van Jan en mij de hele tafel en wij zelf onder waar we vreselijk om moesten lachen maar dat werd slappe lach toen ik mijn muts pakte om op te zetten en daar de chocolade in zat. Ik snap niet dat ze dat niet in een bakje en een lepeltje serveren richt en door fotoshoppen de foto zo gekregen zoals wij het wilden. Kostte hem wel enige uren werk. Als we thuis zijn komen de fotos op originele grootte.
Ik heb nu meer proefjes gezien en er zijn hele mooie fotos bij vooral van Jula, Sabrina en Pepijn, maar ook van Theresa Jula en Bo samen. De broers en zussen foto is erg mooi geworden.