Hardstikke warm

Oostenrijk, Kleinsölk

Zaterdag 4 juni
hartstikke warm, enorm hoge vochtigheidsgraad maar geen zon. Bij ons zitten we zelfs iets in de wolken. Beetje heiig. In de ochtend met Jan naar Öblarn plantjes kopen het balkon. Daarna alles weer in de bakken gezet en toen had ik aarde te kort en het bleek dat ik een plantje te weinig had meegenomen , ik dacht 9 had ik ook tegen de verkoper gezegd en afgerekend. Maar omdat ik toch aarde te kort had zijn we terug gegaan en ik kreeg probleemloos mijn plantje mee. De laatste bakken heeft Jan opgehangen en ik ben gelukkig. Ondanks dat er geen zon was toch buiten gezeten en zelfs buiten met de tafelgril en een van onze meegenomen Italiaanse wijn genoten. Pas tegen 19 uur naar binnen gegaan omdat er wat wind kwam opsteken. Vannacht had het gehoosd en ze geven nog steeds waar de buien vallen enorme overlast op. Hannes had het autoraam van de auto van zijn dochter niet dicht gedaan. Gevolg lekker nat van binnen. Zijn dochter Johanna is voor een half jaar als aupair naar Amerika, het is geloof ik al de 2e maal dat ze als aupair gegaan is.
Ik zit een beetje aangeschoten van de lekkere wijn nu voor de tv. Dat is lekker lang nagenieten van onze vakantie.
Ik kwam eigenlijk vanmiddag tot de ontdekking dat de donderdag voor we weg gaan naar Nederland, het Fronleichnam is dus eventueel kunnen we nog een dag eerder weg gaan want dan is Jannick toch ook vrij.Kijken wat mogelijk is.

4 juni 2011 19:15 | Door: Annemarieke Ben je nu wel weer opgeknapt? Ps ben erg benieuwd naar dat adresje in Stainach. Maar dat hoor ik vast nog wel een keer van je. LG, Annemarieke