Onverwacht bezoek

Vanmorgen om half 9 wakker en ook gelijk opgestaan. Alle ochtenddingen gedaan en het bed afgehaald en gelijk de machine aan. Buiten is het nog donker en somber maar het trekt al iets open en met 17 graden niet koud dus dus niet lekker.de deur open. Het is zeer winderig.
Jannick was gisteravond rondom 10 thuis en hij belde om te vragen of de konijnen binnen waren en nee waren ze nog niet. Ze moeten wel opgesloten worden want je weet niet wat voor dieren er in de nacht rondspoken en we zijn zuinig op de beestjes. Die bekende in Aich Christine poste een filmpje van de week . ze zijn een zwembad aan het maken en in het lege bad zat een Dachs die hebben ze door een plank erin te leggen eruit laten komen. Vossen, marters en dus ook dassen ,we hebben geen idee wat nog meer .
Nu eerst aan een kop koffie.
De hele dag zeer harde wind verder wel lekkere temperatuur. Eten gekookt en we hadden beide geen trek dus himbeerenknödel gegeten. Had Jan uitgezocht. Ik had bemerkt dat Jannick niet thuis was dus even gebeld en hij was al bij Meli. Hij zei ik was bij jullie vanmorgen mara jullie sliepen nog zo lekker. Niks van bemerkt dat hij langs geweest was. Loop ik naar de gang schrik ik mij helemaal te pletter komt Jannick eraan en uiteraard verwachtte ik hem niet. Maar hij zei Meli is er ook. Ze is nog in Singsdorf want ze haalt haar auto op en komt ook naar hier . Om 4 uur ineens een huis vol visite , Heinz, Carmen, Meli en Jannick op de koffie. Heel gezellig en veel gelachen. Jannick had chocolade koekjes van de Hema die suikerlikdingen. Meli begon over waarmee en hoe wij ontbijten en had tegen Carmen en Heinz gezegd je weet echt niet wat je ziet (we gaan gezamelijk op vakantie) Jannick de verschillende hagelslag te voorschijn gehaald en Meli opnoemen pindakaas met sambal of met jam, kaas met jam, worst met sambal, pindakaas met hagelslag. Tja voornamelijk Jannick ik ben meer voor de pindakaas met sambal en de kaas of worst met appelstroop.
Ze wilden de hagelslag proeven en ik zeg tegen Meli (kwam van Jan) we delen uit allemaal 1. Dan gingen Carmen en Heinz weer weg en ze hadden het boekje van Amsterdam gevonden. Ze namen gelijk de hakselaar mee. Later kwam Meli nog even gedag zeggen die is nu met haar auto terug dan hoeft Jannick haar over 10 dagen niet te halen en komt ze zelf terug.
Ze had mij vandaag een linkje gestuurd een heel groot Peppa Pig huis en vroeg wat voor Sabrina? En ja ze vragen 85 Euro maar het kost iets van 159 Euro nieuw. Ik heb haar gezegd dat Sabrina 30 Euro in haar potje heeft die ze kan gebruiken. Maar ze wil weten wat die mensen voor alles bij elkaar vragen want ze heeft een vliegtuig met Peppa, een woonwagen, figuren en ik weet niet wat nog meer. Het is vast aantrekkelijker om alles in 1x te verkopen dan alles apart.
Nu voetbal Oostenrijk begon goed met 1 doelpunt maar een domme actie en het was weer 1-1 Straks ook Nederland. Het bier staat koud en we eten zo een broodje kroket.

We gaan er voor ,jij heb gewoon 2 wedstrijden op een avond mogen Oostenrijk en Nederland maar winnen 🏆

Erna 2021-06-13 18:58:29

Hahahahahaha, wat een leuke trui!

Annemarieke 2021-06-13 21:13:18

Leuke trui Jannick, heb je er gekregen van de kinderen. Ook wij hebben er de wedstijden gekeken , allebei gewonnen, nu maar weer afwachten, hoe het donderdag zal gaan verlopen. Jullie ook een prettige week gewenst, en wat fijn voor Meli, dat ze straks over 10 dagen weer naar huis mag terugkeren