Alles in het teken van de Ennstal Classic

Mittwoch 27.Juli
Een mooie bewolkte dag warm want het werd 29 graden en af en toe spetterde het.
Theresa kwam om half 8 en tv in bed kijken. Dat heeft ze lang volgehouden want wij waren al lang op. Dan heeft ze geknipt en gekleurd tot we gingen middageten. Ingrid kwam ook eten en nam haar zelfgemaakte gepaneerde champignons mee erg lekker.
Jan daarna alweer snel weg naar zijn werk, Had ik me niet gemerkt dus ik belde om 2 uur om te vragen of hij weg was of beneden maar hij was echt weg en had het ook gezegd. Tja vroege dementie.
Ik met Theresa oude auto´s kijken en gelijk even naar de Spar. Ze geniet zo van alles wat er dan aan de hand is en overal kijken en ze zei me Oma als ik later groot ben heb ik ook een oude auto, een renauto. Ok ter kennisgeving aangenomen.
Het begon weer te spatten dus toch maar naar huis gaan lopen want we hadden allebei alleen een korte broek en shirtje aan. Maar deze keer zonder drijfnet te worden thuis gekomen . Ze ging weer verder met knippen en heel knap want ze knipt hele lange spiralen. Heel gezellig samen. Ingrid kwam even langs die is haar nieuwe vitrage aan het naaien en ik gelijk gevraagd of ze een overgebleven stuk van mijn schuifgordijnen wil zomen die gebruik ik als tafelloper in de keuken. Dat wil ze wel doen en ik helemaal blij want een naaimachine daar ril ik van niet mijn hobby.
Theresa verdween met haar naar beneden en Jan kwam thuis. Restanten brood eten die ik over had van vanmiddag dus ook snel klaar met het avondeten.