Dagen vliegen om.

Oostenrijk, Schladming

Was vroeg wakker en Theresa ook dus ze mocht tv kijken dan alles op ons gemak want ze blijft thuis. Ze wilde niet ontbijten maar met enige dwang verdween haar boterham richting maag. tussendoor een halve appel en wat komkommer. Tussen de middag heeft ze lekker gegeten van de gebakken aardappeltjes ,rode bietjes en gebakken speklapjes. Ze heeft vanmorgen en na het middageten luistercd´s geluisterd terwijl ze zat te spelen. Vanmorgen had ze ook met Mama telefoneerd en ik ook . Met Sabrina gaat het weer iets beter. Jan was aan het klussen nog steeds bezig met de leidingen wegwerken bij de voordeur.
Om half 3 naar Schladming want Theresa had een tandartsafspraak dan zit ze zich een partij druk te maken. maar alles was verder goed dus op weg naar huis. Maar ze zag dat de snoepwinkel van Nynke weg was en oh geen snoepjes meer en ik ja hoor er komt een nieuwe winkel dus gaan kijken in de WM passage waar ze hard bezig waren met de winkel inrichten. Ze gaan volgende week woensdag open maar dan zijn we er niet. De winkel is veel groter en heel erg mooi. Theresa kreeg een hele lekkere kauwgomlolly. Tja dat kan weer de tandarts waren we net geweest. Vandaag echt koud met bewolking en regen en een 10 graden.Maar morgen alweer beter. Vandaag alle papieren aangekomen de vouchers, de schutzbrief en de lidmaatschapkaart gelijk even in de andere brievenbus gekeken maar nog geen lidkaart van Theresa. Ben begonnen met pakken want veel tijd heb ik niet meer. Jan heeft de spullen van de zolder gehaald want ik heb altijd eigen koekepannen bij me en een gasbbqtje , eeen lamp en een verdeeldoos en zo. We hebben nu wel iets meer dan alleen een tent want we hebben beide keren lodges met eigen toilet. Wel leuk als je zo ineens lastminut boekt maar dan is het ook bijna gelijk weg. Vanmiddag de mapjes met dvd´s en cd´s gevuld voor Theresa. Het kleine spelertje opgezocht daar kan ze beide op afspelen en in de auto kan ze ook luisterboeken horen. Dit keer geen dvdspeler in de auto de reis is niet zo lang. 3.45 u.geeft de planner aan naar Grado. Van Grado naar Catez ob Savi is maar 2 1/2 uur. naar huis 4 uur maar daar doen we meestal langer over omdat we de toeristische route doen en ook de auto uit kunnen , dit hebben we al heel vaak gereden en verveelt niet. Jannick was net nog even hier en Ingrid had gebeld met Theresa dus die is nu slapen.

Danielle dank voor je lieve woorden , dat had ik even nodig.